Goodyear filo müşterileri ve bireysel kamyon kullanıcılarının ihtiyaçları dikkate alınarak hazırlanan “Nöbetçi Bayi” uygulamasını başlattı. Nöbetçi Bayi uygulamasıyla kamyonlar lastik problemi yüzünden yolda kendileri için çok değerli olan zamanı minimuma indirirken aynı zamanda doğru servisi uygun şartlarla alarak yollarına güvenle devam edebilecekler.
Goodyear Lastikleri T.A.Ş. Kamyon Lastikleri ve Kaplama Ürün Müdürü Faruk Uslu, “Nöbetçi Bayi uygulaması ile Türkiye dahil, tüm Avrupa’da geçerli olan ServiceLine24h hizmetine bir ilave olarak, Türkiye karayollarında çalışan müşterilerimizin daha uygun şartlarda daha hızlı ve daha kaliteli hizmet almasını hedefliyoruz” dedi.
Faruk Uslu, Nöbetçi Bayi uygulamasının 7 gün 24 saat müşterilerin lastikle ilgili olarak uzman kamyon lastiği bayilerine ulaşabilmelerini sağladığını belirtti. Uslu “Müşterimiz LASTIK yazıp boşluk bıraktıktan sonra il plaka kodunu ekleyerek 0505 225 25 50'ye kısa mesaj attığında o ilde bulunan nöbetçi bayi bilgileri cep telefonuna gelecek. Örneğin İstanbul'da bulunan nöbetçi bayi bilgileri için “LASTIK 34 yazıp 0505 225 25 50”ye kısa mesaj atılması yeterli olacak” dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |