İşbirliği planı dahilinde Jet Airways’i karlı bir şirket haline getirmek için atılacak adımlar arasında şirketin iç ve dış hat operasyonlarını iyileştirmek üzere filo ve ürün gelişimine odaklanmak da yer alıyor. Uluslar arası operasyonlarda ise Avrupa, Çin, Avustralya ve Güney Batı Asya pazarlarındaki ülkelere yeni uçuşlar gerçekleştirmek, var olan güzergahların sefer sayılarını artırmak gibi uygulamalara gidilmesi planlanıyor.
Etihad Havayolları CEO’su James Hogan, “Geçtiğimiz yıl IATA tarafından açıklanan 42 milyondan fazla uluslar arası yolcusu ve ekonomik büyüme tahminleri ile Hindistan çok önemli bir pazar. Bu sene Hindistan uçuşlarımızın 10. yılını kutluyoruz. Halihazırda 10 güzergaha haftada 112 uçuş gerçekleştiriyoruz. Geçtiğimiz ay büyüttüğümüz ortak uçuş anlaşmamız ile toplamda 71 noktaya ortak uçuş gerçekleştiriyoruz.” dedi.
Etihad Havayolları ve Jet Airways işbirliği dahilinde ‘Flying India Forward’ isimli bir pazarlama kampanyasına da başladı. Etihad Havayolları ve Jet Airways işbirlikleri sayesinde Hindistan’a en çok sefer gerçekleştiren şirketler olma özelliği taşıyor.
İki şirketin konukları, mevcut ortaklık anlaşması sayesinde tüm dünyada pek çok noktaya ulaşma imkanının yanı sıra her iki şirketin de sadakat programlarından faydalanma şansına sahip oluyor. Etihad Havayolları ve Jet Airways ayrıca maliyet tasarrufu, ürün gelişimi, eğitim gibi konularda da işbirliği yaparak fayda sağlıyor. Etihad Havayolları, halihazırda Hindistan’da Delhi, Chennai, Mumbai, Kozhikode, Trivandrum, Haydarabad, Bangalore, Ahmedabad ve Kochi olmak üzere 9 noktaya uçuş gerçekleştiriyor.