Mercedes-Benz Otomotiv Hafif Ticari Araçlar, “Filo Müşteri Etkinlikleri” serisini tamamladı. Mercedes-Benz’in etkinlik serisinin ilk organizasyonu 7 Mart tarihinde Ankara’da yapıldı. 19 Haziran Cuma günü ise online olarak düzenlenen etkinlik, Mercedes-Benz Otomotiv Hafif Ticari Araçlar Ürün Grubu İcra Kurulu Üyesi Tufan Akdeniz, Hafif Ticari Araçlar Satış Müdürü Serdar Yaprak ve Hafif Ticari Araçlar Pazarlama Grup Müdürü Onur Ahi’nin katılımıyla gerçekleşti.
Uzman ekonomist Prof. Dr. Emre Alkin’in de konuşmacı olarak katıldığı etkinlik serisi toplamda yaklaşık 300 kişinin katılımıyla ve ilgiyle takip edildi. Alkin, konuşmasında ekonomik gelişmelere ve şirketlerde karar alma süreçlerine yönelik deneyimlerini katılımcılara aktardı.
Yolcu taşımacılığının en fazla tercih edilen markası Mercedes-Benz
Mercedes-Benz, öğrenci ve personel taşımacılığının yanı sıra turizm ve şehir içi yolcu taşımacılığında önemli bir yere sahip. 2019 yılının Otomotiv Distribütörler Derneği (ODD) verilerine göre, Mercedes-Benz Sprinter minibüs kategorisinin en fazla satılan aracı olurken Mercedes-Benz Vito ise, 9 kişilik araç kategorisinin en fazla satılan aracı oldu. Böylece, Mercedes-Benz, Türkiye’de yolcu taşımacılığında en fazla tercih edilen marka olmayı başardı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |