2011 yılının son aylarında “Yeni Yaris... Yeni Toyota...” konseptiyle pazara iddialı bir giriş yapmaya hazırlanan Yeni Yaris, aynı zamanda Toyota’nın stil sahibi ve teknolojik yüzünün öncüsü ve değişimin simgesi oluyor. B segmentinde rekabeti şekillendirecek yeni standartlar sunan Yeni Yaris, Toyota’nın daha tutkulu otomobiller üretme hedefinin ilk adımı olarak dikkat çekiyor.
Yaris’in takdir edilen verimlilik, yakıt ekonomisi, şehir yaşamına mükemmel uyum ve kanıtlanmış iç mekan tecrübesi, Yeni Yaris’te daha çarpıcı bir dizayn ile müşterilerin beğenisine sunuluyor. Yeni Yaris çekici tasarımı, zekice dizayn edilen geniş iç mekanı ve sınıfında bir ilk olan erişilebilir multimedya çözümleri ile mevcut hedef kitlesine ek olarak şimdi gençlerin ve genç ailelerin de gönlünü fethetmeyi amaçlıyor. Toyota kalitesini dinamik şehir otomobili konsepti ile sunarak müşterileri üstün sürüş dinamikleri ve konforu ile buluşturan Yaris, yeni otomatik CVT şanzıman seçeneği ile de zorlu rekabetin önemli oyuncuları arasında yerini alıyor.
Lansman toplantısında konuşan Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Yeni Yaris’in bu özellikleri ile segmentine liderlik edecek bir otomobil olduğuna dikkat çekerek “Yeni Yaris çekici dizaynıyla, teknolojisiyle ve donanım zenginliği ile şimdi herkesin birşeyler bulabileceği bir otomobil olacak.” dedi ve ekledi: “3. nesil Yaris ile başlayarak yepyeni bir bakış açısıyla yaratılan Toyota modellerinin, müşterilerimizin ihtiyaçlarıyla birlikte arzularına da hitap edeceğine inanıyoruz. Toyota, yeni dönemde kalite ve dayanıklılığın yanısıra, daha çok heyecan veren görünüme sahip modelleri ile de geniş kitlelerin