Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
18 Kasım 2009 Çarşamba - 00:00

Michelin, Profesyonel Lastik Yönetimi ile Şirketleri Kara Geçiriyor

Ağır vasıta lastiklerinde kullanılan Michelin’e özgü diş açma ve kaplama tekniği, lastiklerin kilometre ömrünü 2.5 kata kadar artırmakla kalmıyor, aynı zamanda yakıt tüketimini ve karbondioksit salınımını da azaltıyor.

Michelin, Profesyonel Lastik Yönetimi ile Şirketleri Kara Geçiriyor

 

Ağır vasıta lastiklerinde kullanılan Michelin’e özgü diş açma ve kaplama tekniği, lastiklerin kilometre ömrünü 2.5 kata kadar artırmakla kalmıyor, aynı zamanda yakıt tüketimini ve karbondioksit salınımını da azaltıyor.

Günümüzde lastikler ulaştırma, lojistik, maden, taş ocağı, inşaat ve endüstri firmalarının başlıca gereksinimlerinden biri olarak ortaya çıkıyor. Bu işletmelerin en büyük giderlerini yakıt harcamalarından sonra lastik yatırımı oluşturuyor. Lastiğin etkinliği, taşımacılık endüstrisinin karlılığını artırıyor. Giderlerin azaltılmasının işletmeler için ne kadar önemli olduğu düşünüldüğünde, doğru lastik yönetiminin önemi daha da ortaya çıkıyor. Michelin, özellikle sırt dizaynı, mimari ve kauçuk bileşimleri konularındaki ilerlemeler ve aynı zamanda diş açma ve kaplama teknolojilerinin gelişmesi sayesinde, bir kamyon lastiğinin ortalama kilometre ömrünü 2.5 kata kadar artırıyor.

3 ömürlü ağır vasıta lastiği

Michelin Toplam Performans Yönetimi Sistemi, ağır vasıta lastiklerinin daha uzun ömürlü ve verimli olmasını sağlayarak, bir ağır vasıta lastiğine 3 ömür veriyor. Öncelikle, Michelin ağır vasıta lastiklerinde kullanılan 30 farklı kaliteli malzeme ve oksidasyona dayanıklı 2 km uzunluğundaki tel yapısı, Michelin karkasına en yüksek güvenilirliği ve uzun ömrü sağlıyor. 3 ömrün ilk aşamasında yeni lastik yüz binlerce kilometre kat ediyor.

Sırt desen derinliği 3-4 mm’ye indiğinde, bir teknisyen ısıyla çalışan özel bir alet ile diş açarak orijinal deseni yeniden ortaya çıkarıyor. Genellikle uzman bir bayi tarafından uygulanan diş açma, lastiğin ömrünü yaklaşık %20 uzatıyor ve yol tutma kapasitesini artırıyor. Lastik bu az aşınma döneminde, daha düşük yuvarlanma direnciyle, yakıt ekonomisine de katkı sağlıyor. Diş açılmış lastiğin yuvarlanma direncinde elde edilecek %20’lik bir düşüş, yakıt tüketimini %6’ya kadar azaltıyor.

Son olarak da güçlü karkas yapısı, Michelin ağır vasıta lastiklerinde en yüksek kaplanabilme özelliği sağlıyor. Toplam performans yönetiminin son aşaması olan Recamic (Michelin patentli özel kaplama teknolojisi) ile karkas, yeni lastik ömrüne tekrar kavuşuyor. Michelin’in tüm bu çalışmalarıyla esas olarak kullanıcılarının lastiklerinden optimum performansı alabilmesini sağlamayı amaçlıyor.

Michelin lastikleri; kalitesi, performansı ve kaplanabilirlik özelliği masraflarda azalma sağlıyor ve lastik kullanım süresini artırıyor.  Michelin, “Lastiğin üç ömrü” sayesinde ağır vasıta lastiği yatırımını oldukça karlı bir hale getiriyor. Son kullanıcının masraflarını düşürmelerine yardımcı olarak, rakipler karşısındaki rekabet güçlerini artırıyor.

Sonuçta, toplam kullanım maliyetinin, satın alma maliyetinden daha önemli olduğu ortaya çıkıyor. Bu noktada Michelin’in dünya lastik pazarındaki hedefi güvenlikten ve konfordan ödün vermeden kullanıcılarına en düşük km (birim) maliyetli lastiği sunmak olarak ortaya çıkıyor.

Recamic, taşımacılık şirketleri için özel avantajlar sunuyor

 

Michelin'in köklü deneyimi ve uzmanlığıyla sunduğu kaplama çözümü “Recamic soğuk kaplama prosesi”, taşımacılık şirketleri için özel avantajlar sunuyor. Her ebat için ayrı bir kalıp gerektirmeyen Michelin Recamic prosesi, aynı karkas için çok çeşitli sırt bandı desenleri sunarken, farklı modellerin karkasına aynı desenleri de uyarlayabiliyor. Hem tasarım hem de derinlik bakımından optimize edilmiş sırt bandı desenleri, kamyon nasıl kullanılırsa kullanılsın mükemmel sonuç sağlıyor. Bu performans geliştirilmiş karbon karası ve yüksek oranda doğal kauçuk içeren Recamic kauçuk bileşenleri sayesinde gerçekleşiyor.

Michelin tarafından üretilen soğuk, hazır vulkanize sırt bantları; optimize edilmiş tasarımları ile eşsiz kullanım özelliği, üstün kavrama, çekiş ve düzgün aşınma sağlıyor. Kullanılan bileşenler aşınma, hasar, ısınma ve sürtmeye dayanıklılık dâhil, farklı performans özellikleri arasında en iyi performansı sunuyor. Ayrıca, dönüş direncini azaltarak yakıt tüketimi ve karbondioksit emisyonunun azaltılmasına yardımcı oluyor.

Avrupa’da işletmelerin yüzde 80’den fazlası kaplamalı lastik kullanıyor

Avrupa’da, taşımacılık şirketleri işletme maliyetlerini düşürmeye çalıştıkça, kaplamalı lastiklere olan talep gittikçe artıyor. Daha şimdiden Avrupa otobüs işletmecilerinin ve karayolu nakliyecilerinin yüzde 80’den fazlası kaplamalı lastik kullanıyor.

Taşımacılık şirketlerinin artan kaplamalı lastik talebine cevap vermek için, teknolojisini ve yeteneklerini sürekli olarak geliştiren Michelin’in karkaslarının kaplanabilirliği pazarda bir ölçüt olup, Ar-Ge çalışmalarıyla sürekli geliştiriliyor.

Kamyon lastiklerinin giderek daha fazla bir yatırım olarak düşünülmesi sonucu, Michelin’in kaplama teknolojisi ve bu alandaki bilgi birikimi, taşımacılık firmaları tarafından yüksek talep görüyor.

Michelin’in köklü deneyimi ile elde edilen özel formüllü Recamic Kaplama Teknolojisi hem tasarım hem de derinlik bakımından optimize edilmiş sırt bandı desenleri kamyonların her türlü kullanım şartlarında mükemmel sonuç sağlıyor.

Michelin Dayanıklılık Teknolojileri

Michelin’in dünya çapındaki temel rekabet avantajını, lastiklerinin kalitesi oluşturuyor. Lastik üreticileri arasında en yüksek Ar-Ge harcamasına sahip Michelin, net satışlarının yaklaşık yüzde 4’ünü bu iş için ayırıyor. Michelin, Ar&Ge çalışmaları ve yenilikleriyle dünyanın her yerinde, farklı bölgelerdeki müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun, yüksek kaliteli, güvenli ve dayanıklı lastikler sunuyor.

Michelin’in ağır vasıta lastikleri alanında öne çıkan teknolojilerinden biri de “Michelin Dayanıklılık Teknolojileri”. Bu teknoloji, sırt yapısı ve lastik mimarisinde bir devrim özelliği taşıyor. Michelin’in bu yenilikçi teknolojisi artırılmış verimlilik ve güvenlik sağlarken çevreye olan duyarlılığıyla da öne çıkıyor. “Michelin Dayanıklılık Teknolojileri”nde sırt desenini ve lastik mimarisini doğrudan etkileyen devrim niteliğinde birçok teknoloji birarada kullanılıyor. Patentli Michelin teknolojilerinden oluşan bir sistem olan ve 5 yıl için 400 Milyon Euro’luk yatırım yapılan teknoloji, lastik performansında yüzde 50’ye kadar artış sağlıyor.

Michelin ağır vasıta lastiklerinin en önemli özelliklerinden bir diğeri de güçlü radyal karkasları. Özellikle dayanıklı olan bu bölüm, yüksek teknoloji malzemelerinden yapılıyor ve uzun mesafe kullanımında yüz binlerce kilometre kat etme potansiyeline sahip ve filo yöneticileri tarafından optimum getiri elde edecek şekilde yönetilmesi gereken uzun vadeli bir sermaye yatırımı olarak kabul ediliyor. Lastik ile ilgili harcamaların profesyonel bir şekilde yönetilmesi, kilometre başına birim maliyette önemli bir düşme sağlıyor. Karkas konusundaki teknolojik liderlik, Michelin’i kaplama konusunda da en ilgili üretici yapıyor.

Kaplama Kamyon lastikleri ve Çevre

Michelin’in çevreye duyarlılık konusundaki uzmanlığıyla desteklenen Recamic Servisleri, grubun lastik imalat sürecinin her aşamasında ve işinin her alanında sürdürülebilir kalkınma imkanlarını araştırmaya yönelik köklü taahhüdünü esas alıyor. Çevreye karşı bu duyarlılık gerçek dünyada lastik kullanım ömründe, kauçuğun toplanmasından kullanım ömrü sonunda geri kazanımına kadar her alanda kendini gösteriyor.

Orijinal karkas, sırt kuşakları ve diğer malzemelerin büyük kısmını koruyarak, yeni bir lastiğe kıyasla yüzde 70 ila 80 daha az kauçuk kullanılmasını sağlayan Recamic kaplama uygulaması, doğal kaynakları koruyor. Ayrıca, lastik ömrünün uzaması ve kaplamanın geliştirilmesi; geri kazanılması gereken hurda lastik sayısını da önemli ölçüde azaltıyor.

 

 
Petrol Ofisi, Ekmeğini Direksiyondan Çıkartan Şoförün Can Dostu
 
Petrol Ofisi?nden Yılbaşı Özel!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Petrol Ofisi, Ekmeğini Direksiyondan Çıkartan Şoförün Can Dostu
Türkiye sathına yayılmış akaryakıt istasyonlarıyla şoförün ...
Petrol Ofisi ve MAN İşbirlikteliklerini Geliştiriyor
 Türkiye’nin lider akaryakıt dağıtım ve madeni yağ şirketi ...
Balnak, Tekstil Lojistiği İçin Innovatif Çözümler Üretiyor
Tekstil ve hazır giyim sektörleri için ulaştırma, depolama ...
 
Balnak, 2010 Yılında Hedef Büyüttü
2009 yılını 116 milyon Euro seviyesinde kapatacak olan Balnak, 2010 yılında ...
Mercedes-Benz Türk’ ten İlk Altın Kaptan Sadakat Rozeti
Mercedes-Benz Türk, otobüs dünyasında kaptanların çok ...
Teslimatlara Devam
Bursa Ağır Vasıta olarak, Bursa da faaliyet gösteren Sönmez ...
 
Hyundai İ20 Türkiye?de Üretilecek
Hyundai Assan İkinci Başkanı Yavuz Kim, üretimine önümüzdeki ...
Teslimatlara Devam
Bursa Ağır Vasıta olarak, Bursa da faaliyet gösteren Sönmez ...
İzmir Oto Show?da Isuzu D-Max Fırtınası
Otomotiv dünyasının devleri İzmir 6. Otomobil ve Hafif Ticari Araçlar ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylersrctürkiyeKamyonkamyonumlkwşoförnews haberler