Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
4 Mart 2024 Pazartesi - 14:48

Boltas, Değerleri Doğrultusunda Geleceğin Müşterisine Odaklanıyor

Uluslararası entegre lojistik şirketi Boltas, müşteri merkezli bakış açısıyla iş süreçlerini ve gelecekteki adımlarını yeniden dizayn ediyor. Şirketin Satış, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü & İcra Kurulu Üyesi Müge Karahan, “geleceğin müşterisi” kavramına odaklanmaları sayesinde, markalara en iyi deneyimi sunduklarını belirtti.

Boltas, Değerleri Doğrultusunda Geleceğin Müşterisine Odaklanıyor

Lojistik sektöründe yarım asra yaklaşan geçmişiyle entegre çözümler üreten Boltas, gelecek yapılanmasını müşteri merkezli bakış açısıyla oluşturuyor. Müşteri deneyimini en üstte tutarak hareket eden şirket, teknolojiyi ve özel ölçümleme metotlarını kullanarak iş süreçlerini yeniden dizayn ediyor. 

Boltas Satış, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü & İcra Kurulu Üyesi Müge Karahan, küresel belirsizliklerden kaynaklı navlun dalgalanmalarına karşı proaktif hareket ettiklerini, müşterilerin ihtiyaçlarına göre özel çözümler geliştirerek rekabet gücünü artırdıklarını söyledi.

Boltas olarak “geleceğin müşterisi” kavramına odaklandıklarını ifade eden Karahan, “Sektörde rekabet için kullanılan geleneksel uygulamaların verimliliği azaldı. Tedarik zinciri problemleri, sürücü eksikliği, ihracat-ithalat dengesizlikleri ve yükselen maliyetler de buna eklenince müşterilere en iyi deneyimi sunmanın önemi artıyor.” dedi.

 

“Esnek çözümler geliştirerek, müşteri sayısını artırdık”

Karahan, müşteri tavsiye oranını tespit etmek için Net Promoter Score (NPS) ölçümlemeleri yaptıklarını vurgulayarak, “Bu çalışmaların karşılığını en iyi şekilde alıyoruz. Lojistik partnerden beklentinin, yalnızca taşıma olmadığının farkındayız. Bu sebeple sektörden sektöre farklılaşabilen, esneyebilen, sektörlere göre dizayn edilebilen lojistik çözümlere odaklanıyoruz.” değerlendirmesinde bulundu. 

Müşteri merkezli çalışmalarının sonucunda yeni müşteri kazanma oranlarının arttığını belirten Karahan, “Aldığımız her pozitif dönüş, ofis çalışanlarımızdan saha çalışanlarımıza kadar motivasyon kaynağı oluyor. Lojistik, teknik ekipmanların ön planda olduğu ancak insan kaynağının etkin kullanıldığı bir alan. Müşterilerimizden aldığımız her geri bildirimi, en iyi şekilde değerlendirerek yeni çözümler geliştiriyoruz.” diye konuştu. 

 

Geleceğin müşterisi ne bekliyor: Daha fazla kişiselleştirme

Karahan, lojistik sektöründe zamanında teslimatın artık tek başına yeterli olmadığına dikkati çekerek, şunları da kaydetti:

 “Geleceğin müşterisi ne bekliyor? Geleceğin müşterisi, daha fazla kişiselleştirme yani lojistik hizmetlerin kendi ihtiyaçlarına hızla uyarlanmasını istiyor. Daha fazla şeffaflık ve hesap verebilirlik bekliyor. Kendisi için hazırlanan yol haritasına hâkim olmak istiyor. Artık markalar, sürdürülebilir ve çevre dostu çözümler görmek istiyor. Boltas olarak Salesforce ile müşteri deneyimini ileri safhaya taşıyoruz. Müşterilerimizle aynı yöne bakabilmek, başarımızın temel anahtarını oluşturuyor.

 
Dota Logistics YYS ile Hızına Hız Kattı!
 
Gelecek Hayalin Varsa Ford Otosan Yanında
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Capella Logistics, 2024’ü İntermodal Atılım Yılı İlan Etti
Lojistik sektörünün yenilikçi markalarından Capella Logistics, Avrupa ...
Hödlmayr, Avrupa ile Türkiye Arasında Demiryolu Taşımasını Sürekli Hale Getiriyor
Tüm taşıma modlarının kullanımını sürekli olarak birleştiren ve iyileştiren ...
Horoz Lojistik, Şikayetvar A.C.E. Ödülleri'nde Üst Üste 3. Kez "Kusursuz Müşteri Deneyimi" Ödülünü Kazandı
Türkiye'nin öncü lojistik şirketlerinden Horoz Lojistik, müşteri memnuniyetine ...
 
Logitrans Lojistik'ten Üst Düzey Atama
Uluslararası lojistik sektörünün öncü ve lider firmalarından Logitrans ...
9. A.C.E Ödüllerinde Yurtdışı Lojistik Entegrasyon Kategorisinde ShipEntegra’ya Birincilik!
Türkiye'nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformu Şikayetvar ...
Horoz Lojistik’te İki Yeni Atama!
Horoz Lojistik’te deneyimli isimler yeni sorumluluklar üstlendi. Gökhan ...
 
CEVA Logistics, Scuderia Ferrari'nin Resmi Lojistik İş Ortağı ve Takım Ortağı olarak Ferrari ile Dünya Genelindeki İşbirliğini Güçlendiriyor
CMA CGM Grubunun iştiraklerinden CEVA Logistics, Grand Prix etkinliklerinin ...
Globelink Ünimar, Tuzla’daki Yeni Deposunun Açılışını Gerçekleştirdi
Türkiye’nin önde gelen lojistik şirketlerinden Globelink Ünimar, yeni ...
Mars Logistics’ten 2024’te 70 Milyon Euro Değerinde Filo Yatırımı
Mars Logistics, karayolu ve demiryolunda büyümesine devam ediyor. 2023 ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
error code: 524
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler bustreylersondakikakamyonumlkwtruckdikkattürkiye