Şirket merkezinde yapılan teslim törenine; Doğuş Çay Genel Müdürü Alpaslan Karakan ve Doğuş Çay çalışanları ile Ford Otosan Türkiye Satış Müdürü Berk Mumcu, Ford Otosan Güney Marmara Bölge Satış Müdürü Murat Bakış ve Otokoç Otomotiv Satış Temsilcisi Cihat Gürsoy katıldı.
Doğuş Çay Genel Müdürü Alpaslan Karakan törende yaptığı konuşmada Ford Cargo araçları neden tercih ettiklerini anlattı: “Araç parkımızı büyütürken, yeni alacağımız araçlarda işletme giderlerinin yanı sıra satın alma maliyetlerinin de önemli olduğunu düşündük. Bu nedenle, düşük işletme maliyetleri ve cazip kredi imkanları sunan Ford Cargo’yu tercih ettik. Ford Cargo’nun yaygın servis ağı ve düşük işletme giderlerinin rekabet gücümüzü arttıracağına inanıyoruz. Ford Cargo’larla, çalışanlarımızın konfor ve güvenliğini de ek bir bütçeye gerek kalmadan arttırmış olmaktan mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.
Türkiye’nin yeni lojistik kamyonu: Ford Cargo Midilli Serisi
Hacim taşımacılığına yönelik geliştirilen ve büyük ilgi gören Ford Cargo Midilli serisi; ideal güç, yakıt ekonomisi ve yüksek hacimli taşıma kapasitesinin yanı sıra 9 hızlı mandallı tip konforlu şanzımanları, 2 yıl sınırsız km garantisi ve geniş üstyapı seçenekleriyle sunuluyor. Yeni Midilli yol kamyonu serisi; 4x2 1826 ve 6x2 2526, 2532, 2538 yol kamyonu modelleri ile özellikle sebze-meyve, frigorifik gıda, balık, eşya, tavuk ve içecek taşımacılığı yapan firmaların taleplerine cevap veriyor.
Ford Cargo’lar 50 ülkeye ihraç ediliyor
Ford Cargo ürünleri, 1,1 milyon m2lik alana sahip olan Ford Otosan İnönü Eskişehir Fabrikası’nda üretiliyor. Yurtiçinde 30 yetkili satıcı, yurtdışında 20 distribütör ile müşterilere ulaştırılırken; Rusya, Türki Cumhuriyetleri, Doğu Avrupa, Afrika ve Ortadoğu’da 50’ye yakın ülkeye ihraç ediliyor.
1500 kişiye istihdam sağlayan Ford Otosan İnönü Kamyon Fabrikasında Euro5,Euro3 ve Euro1 normlarına uygun, yurtiçi ve yurtdışı pazarlar için çevre dostu EcoTorq motor tiplerinin üretimi yapılıyor. 7,3 lt ve 9 lt. Silindir hacminde 260PS/320PS/360PS/380PS güce sahip motorlar yüzde 100 Türk işgücüyle yüzde 100 yerli üretiliyor. Türkiye’nin kendi markasıyla kendi motorunu üreten tek kamyon markası olan Ford Cargo, yüzde 70 yerlilik oranı ile Türkiye ekonomisine yüksek katma değer sağlıyor.