Pirelli, başarısının temelinde ve küresel stratejisinde en önemli iş ortağı olduğuna inandığı tedarikçi şirketlerini ödüllendirdi. Bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen Pirelli Tedarikçi Ödülleri, Milano’da sahiplerini buldu. Çoğunluğu kauçuk üreticilerinden oluşan ödüllü tedarikçiler arasında, dijital medya, danışmanlık, tekstil ve endüstriyel malzeme üreticisi şirketler de yer aldı.
İtalya, Hollanda, Almanya, Polonya ve Endonezya’da bulunan tedarikçilerin Pirelli’ye sundukları malzeme ve hizmetlerde kalite ile innovasyonu ön planda tuttuğunu söyleyen Pirelli Satınalma’dan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Luigi Staccoli, “Bu yıl ana ham madde üreticilerin yanında, personel danışmanlığı ve yazılım hizmetleri veren tedarikçilerimizi de ödüllendirdik” diye konuştu. Pirelli, ödüle layık görülen şirketleri, geliştirilmelerine yardımcı oldukları yeni Pirelli lastiklerini denemek üzere, İtalya’nın Vizzola kentindeki test pistine davet etti.
Genel Merkez Milano’da 40 olmak üzere dünya genelinde 135 satın alma uzmanı bulunan Pirelli, her yıl yaklaşık olarak 12 bin tedarikçi şirketi değerlendiriyor.