Renault bu hedefine ulaşabilmek amacıyla, küresel Hafif Ticari Araç pazarının üçte birinden fazlasına denk gelen pick-up pazarına girmeye karar verdi. Haziran 2015’te Buenos Aires’te Güney Amerika pazarına yönelik lanse edilen Renault Duster Oroch’un yanı sıra, küresel yeni aracı işaret eden ALASKAN pick-up konseptini 3 Eylül’de ilk gösterimi gerçekleştiriyor.
Renault, ürün ve pazar politikalarına paralel olarak Hafif Ticari Araç müşterilerine ve kullanıcılarına hizmet verme konusunda küresel uzmanlığı olan Renault Pro+ hizmetini de lanse ediyor. Kişiye özel ürün ve hizmetler sunmanın yanı sıra, alanında uzman olan Renault Pro+ şebekesi, tanıtımdan satış sonrası servise kadar ticari müşterilere her adımda ayrıcalıklı deneyimler yaşatacak. Renault Pro+ uzman markası, Renault’un müşteri memnuniyeti anlayışını bünyesinde barındırıyor ve markanın küresel hedefleri yolunda planlarının ayrılmaz parçasını oluşturuyor.