Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
8 Ocak 2010 Cuma - 00:00

Temsa 2010?da Servis Sonrası Hizmetlerdeki İddiasını Sürdürecek

Temsa, 2010’da SEGEP Projesi ve modül eğitim programları ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.

Temsa 2010?da Servis Sonrası Hizmetlerdeki İddiasını Sürdürecek

 

Temsa, 2010’da SEGEP Projesi ve modül eğitim programları ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini daha da yükseltmeyi hedefliyor.

Temsa, satış sonrası hizmetlerinde 2009 değerlendirmesi yapmak ve 2010 hedeflerini paylaşmak üzere Temsa Global Altunizade yerleşkesinde bir toplantı düzenledi. Türkiye genelinden yetkili servis müdürlerinin katılım gösterdiği toplantıda, müşteri memnuniyetini artırma hedefi doğrultusunda 2009’da temelleri atılan Servis Geliştirme Projesi (SEGEP) ve modül eğitim programının pilot uygulama sonuçları değerlendirildi. Toplantı kapsamında ayrıca satış sonrası hizmetlerin 2010 hedefleri de paylaşıldı.

2009 yılının son günlerinde gerçekleşen toplantı kapsamında satış sonrası hizmetlerde uygulanacak projeler ile 2010’da; müşteri memnuniyetinin, servis kalitesinin, servis personeli memnuniyetinin arttırılması ve kaynakları verimli kullanarak servis gelir ve giderlerinin düzenlemesinin amaçlandığı belirtildi.

Söz konusu toplantıda konuşma yapan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İsmail Şimşek 2010’da servislerin en iyi hizmeti sunabilmesi için geliştirilen SEGEP ile yetkili servislerin satış sonrası hizmetlerinde farklı bir vizyon yaratma hedefi taşıdıklarını belirtti. Mar Oto ve Çamlıca Gebze’de süren pilot uygulamalardan örnekler veren Şimşek; “Ürün ile müşteri arasındaki köprüyü satış sonrası hizmetlerimizle sağlıyoruz. Yurt çapında 90 servisimiz bulunuyor. Bu nedenle servis sonrası hizmetlerimizde ne kadar güçlü olursak müşteri memnuniyetimiz de o yönde artar. Temsa Global olarak müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için SEGEP’i geliştirdik ve pilot uygulamalarda da başarı elde ettik. Bu başarının tüm servis ağlarımıza yayılması için yetkili servislerimize liderlik yaparak gerekli tam desteği vermemiz gerektiğinin bilincindeyiz. Bu nedenle sık sık bir araya geliyoruz” dedi.

 

 
K2 Yetki Belgesi Almak İsteyenler Uzun Kuyruklar Oluşturdu
 
Üretici Ticari Araçta KDV İndirimi İstiyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Otomotiv Pazarı % 12,77 Büyüdü
Türkiye otomotiv pazarında 2009 yılı Ocak-Aralık döneminde kümülatif ...
Nursoy, Yoluna MAN İle Devam Ediyor
Nursoy Şirketler Grubu, yatırımında yine MAN’ı tercih etti. Şirket, ...
Hedefimiz 2010?da Türkiye?nin İlk 200 Şirketinden Biri Olmak!
CEVA Türkiye ailesi yeni yıla Genel Müdür Aslan Uzun’un ...
 
Otokar 2010?da Teslimatlara Devam Ediyor
Otokar, yeni yılda da treyler teslimatlarına ara vermeden devam ...
Doruk 215T Otobüsün Tanıtımı Ege Bölgesi?nde Sürüyor
Otokar, şehirlerarası ve turizm yolcu taşımacılığı için geliştirilen ...
Volvo Kamyon?dan Bir İlk
Volvo Kamyon, Euro 5 ile uyumlu dizel motorlarda dizel ve gaz karışımı ...
 
Mercedes?ten Vazgeçemiyorlar
Milas Mengerler Mercedes-Benz Türk  Bayi iki yıl içerisinde ...
TAİD Adını Değiştirdi
Kısa adı TAİD olan Ticari Araç İthalatçıları Derneği 24.12.2009 ...
Petrol Ofisi Positive Card?la Kazandırmaya Devam Ediyor
Petrol Ofisi, kampanyaları ile tüketicinin hayatına değer katmaya ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler Kamyontürkiyeşoförfahrerdikkatsrclkwkamyonum