Geliştirdiği teknolojiler ile sektörde liderliğini sürdüren Volvo Kamyon, 2011 yılında “Her Damla Değerlidir” kampanyasıyla yakıt tasarrufuna dikkat çekti. Performansı, dayanıklılığı, verimliliği, sağladığı tasarruf ile önemli yurtiçi ve uluslararası nakliye filolarının ilk tercihi oldu. Volvo Kamyon, ağır inşaat kamyonları segmentinde FMX ile tercih edilmeye devam etti. Uzun yol uluslararası taşımacılık segmentinde ise Volvo, FH serisiyle 2011’de de liderliği kaptırmadı. Yine bu yıl ağır taşımacılık ve proje işleri yapan şirketlerin öncelikli seçimi olan Volvo FH16, 750 Bg gücündeki yeni motor seçeneği ile pazara sunuldu. Yurtiçi ve bölgesel taşımacılık işleri için en verimli ve kârlı seçenek olan 11 litrelik motora sahip FM11, hem bayi sistemi hem de Volvo Kamyon Türkiye kanalından yapılan satışlar ile pazar payını arttırdı.
2010 yılını 2011 yılıyla kıyaslandığında yüzde %31’lik bir artış gerçekleştirildiğini belirten Volvo Group Türkiye Genel Müdürü Martin Ericsson konuyla ilgili açıklamasında; “Volvo Kamyon olarak Türkiye’de oldukça başarılı bir yıl geçirdik. Volvo Group’un 2001’de Türkiye’de kurululuşundan bu yana en yüksek satış adedini gerçekleştirmeyi başardık. Bir yandan var olan müşterilerimize yeni teslimatlar gerçekleştirirken bir yandan da yeni müşterilere hizmet vermeye başladık. 2010 yılında toplam 964 kamyon ve çekici teslimatı gerçekleştirmişken, 2011 yılında toplam 1265 Volvo teslim ettik. Bu başarı ile hem Türkiye pazarında hem de Volvo Kamyon’un operasyonlarını yürüttüğü diğer Avrupa ülkeleri arasında yükselmeyi başardık” dedi.