Ford Otosan Kamyon Bölge Satış Müdürü Ümit Öner ise şunları söyledi: “Yeni Ford Cargo inşaat serisi 3936M Transmikser; 10mm kalınlığındaki yüksek mukavemetli şasi tasarımı, yüksek çekiş gücü ve düşük yakıt tüketimi sağlayan yüzde 100 yerli Ford Ecotorq motoru ve daha fazla yükleme kapasitesi imkanı veren kauçuk süspansiyon sistemi, 750 saat bakım aralığı, yüzde 20 düşürülmüş bakım giderleri ile beton santrallerinin tercihi olmaya devam edecek.”
Ford Cargo transmikser serisi 1838T treyler mikser 12m3, 3536M (6x4) 6-8 m3, 3936M(8x4) kauçuk süspansiyonlu 8-10m3, 4136M (8x4) 10-12m3 mekanik süspansiyonlu mikserler olmak üzere 4 farklı versiyondan oluşuyor.
Ford Cargo mikser satınalan müşterilere Ford Sürüş Akademisi tarafından özel olarak üretilmiş roll-over (yardımcı tekerlekli) mikser üstyapılı eğitim aracıyla güvenli sürüş eğitimi standart olarak sunuluyor.
Ford Cargo’lar 70 ülkeye ihraç ediliyor
Ford Cargo ürünleri, 1 milyon m2lik alana sahip olan Ford Otosan İnönü Eskişehir Fabrikası’nda üretiliyor. Yurtiçinde 36 yetkili satıcı, yurtdışında 20 distribütör ile müşterilere ulaştırılırken; Rusya, Türki Cumhuriyetleri, Doğu Avrupa, Afrika ve Ortadoğu’da 70’e yakın ülkeye ihraç ediliyor.
1500 kişiye istihdam sağlayan Ford Otosan İnönü Kamyon Fabrikası’nda Euro5 normlarına uygun, çevre dostu 7,3 lt ve 9 lt EcoTorq motor tiplerinin üretimi yapılıyor. Silindir hacminde 260PS/320PS/360PS/380 PS güce sahip motorlar yüzde 100 Türk işgücüyle yüzde 100 yerli üretiliyor. Türkiye’nin kendi markasıyla kendi motorunu üreten tek kamyon markası olan Ford Cargo, yüzde 70 yerlilik oranı ile Türkiye ekonomisine yüksek katma değer sağlıyor.