Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
12 Nisan 2017 Çarşamba - 16:29

​Endüstri 4.0’dan Müşteri Hizmetleri 4.0’a Geçiş Nasıl Olacak?

Bu yıl 5.si düzenlenecek olan “Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi”de son günlerin en sıcak tartışma konusu olan Endüstri 4.0 kavramının müşteri hizmetleri alanındaki yansımaları tartışılacak.

​Endüstri 4.0’dan Müşteri Hizmetleri 4.0’a Geçiş Nasıl Olacak?


Zirvede markalar kişiselleşirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemini, dijital müşteriyi dijital ölçümlemenin gerekliliğini ve müşteri deneyimine yenilikçi yaklaşımlarını sergilerken, zirve katılımcılarından Vestel Müşteri Hizmetleri İş Geliştirme ekibi ise “Müşteri Hizmetleri bugüne kadar versiyon geçişlerini nasıl sağladı?” ve “4.0 versiyonu nasıl olacak?” gibi sorular için aradıkları cevapları katılımcılarla paylaşıyor olacak. Markalar ve sektör profesyonelleri 3 Mayıs’ta Hilton İstanbul Bosphorus’ta buluşacak.
 
3 Mayıs 2017’de İstanbul Hilton Bosphorus Hotel’de yapılacak zirvede son günlerin en sıcak tartışma konusu olan Endüstri 4.0 kavramının müşteri hizmetleri alanındaki yansımaları tartışılacak. Konuyla ilgili Vestel Müşteri Hizmetleri İş Geliştirme ekibi “Müşteri Hizmetleri bugüne kadar versiyon geçişlerini nasıl sağladı?” ve “4.0 versiyonu nasıl olacak?” gibi sorular için aradıkları cevapları katılımcılarla paylaşıyor olacak.
 
Zirvede katılan markalar ayrıca kişiselleşirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemini, dijital müşteriyi dijital ölçümlemenin gerekliliğini ve müşteri deneyimine yenilikçi yaklaşımlarını sergileyecek. Perakende, Enerji, Sigorta ve Bankacılık sektörleri olmak üzere Beyaz Eşya, E- Ticaret, Online Oyunlar, Belediyecilik ve İnovatif Platformlar sektörlerinde faaliyet gösteren, müşteri hizmetlerinde dijital kanalları etkin bir şekilde kullanan bir çok kurumun temsilcileri sunumlarıyla farklılaşan deneyimlerini paylaşacaklar.
 
3 Mayıs 2017 tarihinde İstanbul Hilton Bosphorus Hotel’de gerçekleştirilecek olan Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi ile ilgili tüm bilgilere www.musterihizmetlerizirvesi.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

 
Ford, Nisan Ayında Düzenlediği Kampanyalarla Hem Binek Hem De Ticari Modellerde Avantajlı Fırsatlar Sunmaya Devam Ediyor.
 
Goodyear, 2017 FIA Avrupa Kamyon Yarışları’nın Lastik Tedarikçisi Oldu!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford, Nisan Ayında Düzenlediği Kampanyalarla Hem Binek Hem De Ticari Modellerde Avantajlı Fırsatlar Sunmaya Devam Ediyor.
Ticari araç modellerinde sunulan “0 faiz” kampanyası Nisan ayında da devam ...
​Allison Transmission, Türkiye’deki Servis Ağını Genişletiyor
Allison Transmission, yetkili distribütörü aracılığıyla dört yeni servis noktasını hizmete sundu.
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi de Kent İçi Ulaşımda Temsa'yı Seçti
TEMSA, tüm Türkiye’deki toplu taşıma ağını geliştirme konusunda yerel ...
 
​Brisa, Uzun Ömürlü Araçlar ve Güvenli Seyahatler İçin Yaz Bakımı Öneriyor
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, yaz aylarıyla birlikte değişen hava ...
Otokar,Poyraz otobüsleri ile taşıma firmalarının tercihi olmaya devam ediyor.
Düşük işletme giderleriyle ön plana çıkan Poyraz, Zonguldak Kilimli’de ...
Teslim Edilen Atego 2124 C 48 Araçlar Şehir İçinde 5 Araç Taşıma Kapasitesi Sunuyor.
Oto taşımacılığında Türkiye’nin önde gelen firmalarından Mertur, filosuna ...
 
ÇEPAŞ’tan Yabancı Ortakla Hızlı Büyüme
İspanyol devi Gonvarri ile gücünü birleştirdikten sonra üretim alanını ...
UPS, Müşteri Deneyiminde En İyi Lojistik Markası Oldu
Şikayetvar.com’un düzenlediği Müşteri Deneyim Endeksi’nde UPS, lojistik ...
Mars Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Garip Sahillioğlu’na Lüksemburg’tan Liyakat Nişanı
Mars Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Garip Sahillioğlu, Lüksemburg ve ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkat haberler sondakikakamyonumtrucksrckamyoncutürkiyeKamyon