Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
6 Şubat 2017 Pazartesi - 14:52

​Satış Sonrası Hizmetlerde Dijitalleşme ile Bir Adım Önde!

Audi, Audi sahiplerinin servis işlemlerini daha hızlı ve kolay yürütebilmesi için Self Reception teknolojisini hizmete sundu.

​Satış Sonrası Hizmetlerde Dijitalleşme ile Bir Adım Önde!

Yetkili servis girişlerine konulan kiosklarda Audi sahipleri almak istedikleri servis hizmetlerini seçebiliyor, servis iş emirlerini açabiliyor ve ödemelerini yapabiliyor.
 
Audi’nin önümüzdeki yıllar için stratejisinin çatısını oluşturan dijitalleşme ve yapay zekanın müşteri faydasını maksimize etmek için kullanılması mottosuna bir örnek Audi Türkiye’den geldi. Doğuş Otomotiv Audi son yıllarda Audi AG’nin dijitalleşme çalışmalarına güçlü bir örneği Türkiye’deki Audi kullanıcıları için Satış Sonrası Hizmetler alanında sundu.
 
Doğuş Otomotiv Audi Yetkili Servisleri arasından araç giriş yoğunluğu ölçümlenerek belirlenen öncelikli 7 servis noktasında hizmete giren Self Reception, günümüzde dijitalleşmenin yaşamı kolaylaştırma ve zaman tasarrufuna katkısına güçlü bir örnek. Ayrıca bu hizmet dünya genelinde yalnızca Türkiye’deki Audi sahiplerine özel olarak ülkemizde sunuluyor.
 
Audi Self Reception, Audi sahiplerine yetkili servis noktalarında otomobilleriyle ilgili tüm ekspres servis hizmetlerini online olarak başlatma, takip etme ve sonlandırma imkanı tanıyor. Havalimanlarında, online check-in hizmetinin bir benzeri olan Self Reception, Audi sahiplerinin kiosklardaki akıllı anahtar okuyucu alanına otomobillerinin akıllı anahtarlarını tanıtmasıyla başlatılıyor. Böylece, araç ile ilgili kilometre, bakım zamanı gibi tüm güncel bilgiler, anında servis işlemlerinin takip edildiği yazılıma aktarılıyor.
 
Sonrasında kullanıcılar, Audi’leriyle ilgili talep ettikleri ekspres servis hizmetini seçerek, servis iş emrini hazırlıyor. Servis danışmanları bu talebi karşılayarak, otomobili hemen servis alanına alıyor. Servis işlemleri bittiğinde de Audi sahipleri, ödemelerini yine bu kiosklardan yapıp otomobillerini teslim alıyor.
 
Türkiye genelinde 7 yetkili serviste başlayan Self Reception, böylece zamandan tasarruf sağlayarak Audi sahiplerinin servis hizmetini daha kolay, hızlı ve daha verimli bir şekilde almasına imkan tanıyor. 

 
​TEMSA’dan Fransa’ya 22 Adet Otobüs Teslimatı
 
DAF Yeni TRP eKataloğu: 17 Dilde ve 70.000 Yedek Parça
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
​TEMSA’dan Fransa’ya 22 Adet Otobüs Teslimatı
Türkiye otobüs pazarının lider markası TEMSA, ihracat pazarlarında da ...
Avrasya Tüneli Hayatı Kolaylaştıran Hizmetlerine Bir Yenisini Daha Ekledi
Asya ve Avrupa kıtalarını ilk kez deniz tabanı altından geçen iki katlı ...
​Brisa’ya Fenerbahçe Spor Kulübü’ne sunduğu destek için Gürsel Turizm’den Özel Teşekkür
Ulusal ve uluslararası çapta sporun en sağlam destekçileri arasında yer ...
 
Maden İhracatçıları 41. Yılını Kutladı
Türkiye’nin son yıllardaki ihracat hamlesinde önemli bir rol oynayan maden ...
Mutlu Akü ilk kez Automechanika Cidde’de!
Mutlu Akü, 31 Ocak-2 Şubat 2017 tarihleri arasında Suudi Arabistan’da ...
​Continental 2016 Yılında Beklentilerin Üzerinde Büyüme Gösterdi
Continental, açıkladığı 2016 mali yılı finansal sonuçlarına göre dördüncü ...
 
Orkun Group, 3. Havalimanı İnşaatını “Extra Heavy Duty” Ford Trucks Serisi İle Hızlandırıyor
Türkiye’nin önde gelen inşaat ve lojistik şirketlerinden Orkun Group ve ...
Fransız devi TOTAL, İran'a geri döndü
Fransız enerji şirketi Total, İran'da 2012'de sonlandırdığı faaliyetine, ...
Etis Lojistik ve İstanbullines Yatırımda Gaza Basacak
Etis Lojistik ve İstanbullines'ı içerisinde barındıran Negmar Grubu, 2017'de ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
türkiyeşoförtruckkamyonumfahrerKamyonkamyoncubuslkw