Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
8 Mayıs 2014 Perşembe - 09:20

AR-GE Çalışmaları Müşterilerden

Otokar Müşteri Memnuniyeti Ekibi, Kasım 2013’te başlattığı ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Projesi’nin pilot çalışmalarını İstanbul’daki 8 yetkili servis noktasında tamamladı. Otokar yetkili servisleri Türkiye’de ticari araç alanında belge alan ilk servisler oldu.

AR-GE Çalışmaları Müşterilerden

Bu proje sayesinde müşterilerden gelen geri bildirimler, Ar-Ge ve mühendislik çalışmalarına yön veriyor.
 
Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, satış sonrası hizmet stratejilerini geliştiren ve sektöründeki hizmet standartlarının seviyesini yukarıya taşıyan projelerine bir yenisini daha ekledi. Otokar Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü çatısı altındaki Müşteri Memnuniyeti Ekibi’nin Kasım 2013’te başlattığı “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Projesi” ile Otokar yetkili servisleri Türkiye’de belge alan ilk yetkili ticari araç servisleri oldu. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Projesi ile Otokar yetkili servislerindeki hizmet kalitesinin yükselmesi ve Otokar kullanıcılarının memnuniyetinin artırılması hedefleniyor. İstanbul’daki sekiz yetkili servis noktasında yürütülen çalışmaların ilk meyveleri şimdiden toplanmaya başlandı ve uzun vadeli hedef, Türkiye genelindeki tüm yetkili servis noktalarında aynı standartları oluşturmak ve gelişimin ivmesine hız kazandırmak.
 
Kusursuz olma yolunda müşteriler önemli

Öncelikli hedefin müşteri memnuniyeti olan proje görünürde ölçülebilir bir maddi değer taşımıyor olsa da Otokar, bu sistem sayesinde müşteri geri bildirimlerini en ince ayrıntısına kadar inceleyip, mühendislik çalışmalarına ve Ar-Ge’ye önemli oranda veri ve katkı sağlıyor. İstanbul gibi bir metropolde alınan sonuçlar paralelinde proje tüm Türkiye’ye yayılacak ve buradan da veriler toplanıp değerlendirilecek.

 
Ergüder Gürel: “Otokar servisleri ile birlikte bir ilk’e imza attı”

Türkiye’de uygulamaları 2006 yılında başlayan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin otomotiv ve özellikle ticari araç sektöründe standartlar açısından kabul edilmesi oldukça zor bir sistem olduğunu belirten Otokar Müşteri İlişkileri Birim Yöneticisi Ergüder Gürel, “Otokar, ülkemizin ilklerine imza atma geleneğini bozmadı, Otokar yetkili servisleri, ticari araçlar alanında ISO 10002 sertifikasını alan ilk ticari araç servisleri oldu. Projemizle bu başarıya ulaşmaktan gurur duyuyoruz. Koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlamayı amaçlayan sistemde, müşteri geri bildirimlerinin yetkili servisler ve fabrika tarafında kesinlikle sonuca ulaştırılması gerekiyor. Otokar olarak sistemin gerektirdiği standartları oluşturmak için yaptığımız çalışmalarda öncelikli hedefimiz, yetkili servis noktalarımızda bir zihniyet değişimi başlatmaktı. Bunu başardığımızda müşteri memnuniyetinde sağlanacak artışla, garanti kapsamı dışına çıkan araçların Otokar Yetkili Servisi’ni tercih etmeye devam etmesini sağlamak mümkün. Servislerin müşteriye yaklaşımı değiştikçe ve kullanıcılarımız bunu fark ettikçe yetkili servislerimize olan talebin arttığına inanıyoruz. Kısacası öncelikli amacımız, yetkili servislerimizin müşteriler nezdinde güven tazelemesine katkıda bulunmak” dedi.
 
Gürel, “Otokar olarak müşterilerimizin her servis noktasında aldığı hizmetin kalitesini artırma beklentisinin yanı sıra müşteri memnuniyetinde yarattığımız fark sayesinde marka bilinirliğimizi artıracağımıza ve marka algımızı güçlendireceğimize inanıyoruz” dedi.
 
Oğuz Doruk: Otokar marka algısı güçlenecek

İlk olarak İstanbul’da hayata geçirilen proje ile müşteri memnuniyetini artırmaya ve servislerin müşteri karşılamayla ilgili süreçlerini iyileştirme adına çalışma başlatıldığını hatırlatan Otokar Satış Sonrası Hizmetler Grup Birim Yöneticisi Oğuz Doruk, “Servislerin durum analizini yaparak gelişime açık olan alanları belirledik ve bir takvim dahilinde eğitimler düzenleyerek müşteri memnuniyeti bilincini aşılamaya çalıştık. Ardından bu bilincin müşteriye somut olarak yansıtılması için servislerimizi izlemeye aldık” dedi.
 
Değerlendirmeler kapsamında belirlenen kriterler doğrultusunda servisleri, amaçlanan noktaya gelip gelmediklerini ölçtüklerini söyleyen Doruk, meyveleri toplanmaya başlanan bu projeyi Türkiye genelindeki 100 Otokar Yetkili Servisi’ne yaymak adına gelecek yıl da çalışmalara devam edeceklerine değindi.
 
 
ISO 10002 Nedir?

Müşteri memnuniyetinin bir sistematik dahilinde yürütülmesi ile ilgili çalışmaların standardize edilmesini amaçlayan ISO 10002 Türkiye’de 2006 yılında yürürlüğe girmiştir. ISO 10002; müşteri talepleri karşısında kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösteren, rehberlik eden, alınan taleplerin en iyi şekilde ele alınmasını ve değerlendirmesini sağlayan bir sistem bütünüdür. Ticari araçlar alanında bu sertifikanın Türkiye’deki ilk sahibi Otokar yetkili servisleri olmuştur.
 

Etiketler:
 
Motosiklete Özel Depo
 
MAN'dan Gövde Gösterisi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Motosiklete Özel Depo
İstanbul, 7 Mayıs 2014 – Türkiye’deki ilerleyişini ve büyümesini sürdüren ...
TOBB'un İstatistikleri
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Uluslararası Karayolu Taşımacılığına ...
NFS Oyunu Gibi
Ralli şoförü yarış boyunca drift yaptı. Yarışmayı izlemeye gelenler ralli pilotuna hayran kaldı.
 
Teslimatlarda Serin Treyler
Serin Treyler, araç teslimatlarına aralıksız devam ederken, tenteli grubunda ...
Kamyon Şoförlerine Özel Tesis
Mercedes-Benz Türk dinlenme tesisi açılışı vesilesiyle organize ettiği ...
T-70 Motoru Türkler'den
Sikorsky lisansı ile TAI tarafından üretilecek T-70 helikopterlerinde ...
 
'Yurtiçi'nde Anneler Günü
Müşteri odaklı çözümleri ve son yıllarda gerçekleştirdiği teknoloji yatırımları ...
Continental’den “Brazuca” Top
Ünlü lastik firması Continental, kullanıcılarına özel ilginç bir promosyon yaptı.
AVEK'in Yeni Showroom'u
AVEK’in “Audi Terminal Konsepti” ile yenilediği Showroom’u görenlerden tam not alıyor.
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
bussondakikatürkiyedikkat haberler kamyonumkamyoncuKamyontreyler