Ödül töreninde konuşan İETT Genel Müdürü Mümin Kahveci, İETT’nin iletişim ve müşteri hizmetleri alanında birçok ödül alan bir kurum olduğunu belirterek, “Köklü bir derneğin bizi ödüle layık görmesi onur verici. Hizmetlerimizin en güzel ödülü ise yolcularımızın gülen yüzü. İstanbulluyu memnun edebildiğimiz oranda kendimizi mükâfatlandırılmış sayacağız. Bu ödül yolcularımızla aramızda kurduğumuz bağın bir işaretidir” dedi.
EMPATİ HAFTASI NEDİR?
İETT Empati Haftası uygulaması ile kamu kurumlarının ürettiği iletişim projeleri arasında en iyisi seçilerek Altın Pusula Ödülü’nü aldı. Empati Haftası, Genel Müdür dahil yönetici ve çalışanların belirlenen tarih veya dönemler için işe geliş ve gidişlerde hizmet araçlarını ve memur servislerini kullanmayı bırakıp tüm ulaşım modlarını (otobüs, metrobüs, metro, vapur) kullanmaları ile yapılan uygulama.
Uygulama süresinde ulaşımdaki sorunlar ve pozitif uygulamalar raporlanıyor ve fotoğraflanıyor. Haftanın en iyi raporlamasını yapan çalışanların adına bir fidan dikilerek, ağaç dikim sertifikaları bir törenle Genel Müdür tarafından veriliyor. Raporlar göz önünde bulundurularak iyileştirmeler yapılıyor, sorunlara çözüm getiriliyor.
1972 yılında kurulan TÜHİD, 14 yıldan beri Türkiye’nin önde gelen şirket ve kurumlarını halkla ilişkiler alanında farklı kategorilerde bir değerlendirmeye tabi tutuyor. Yapılan başvuruları özel bir jüri inceleyerek ödül almaya hak kazanan kurumları belirliyor. Türkiye’de halkla ilişkiler sektörünün ilk ve tek ödül programı olan Altın Pusula’da 13 ana 7 alt kategoride olmak üzere toplam 124 proje başvuruda bulundu. Projelerden 30'u ödüllendirildi.