Aras Kargo açıklamasına göre, şirket yeni reklam kampanyasıyla kargoculuğa yeni bir bakış açısı kazandırıyor. Kargo kolilerinin Araslar adında sempatik kargocular haline geldiği kampanya samimi ve eğlenceli tonuyla dikkat çekiyor.
3D animasyon tekniğiyle çekilen 4 farklı filmin olduğu kampanya, işin özünü yani kolileri, kutuları, işin sahipleriyle buluşturuyor. Kutu adam konseptiyle tasarlanan Araslar, kampanya filmlerinde gün boyu şevkle sürdürdükleri çalışmalarını ve Aras Kargo’nun yenilikçi ürünlerini anlatıyor. Samimi, güler yüzlü, genç ve dinamik bir marka imajı oluşturmayı hedefleyen kampanya, Aras Kargo'nun yeni ve neşeli yüzünü temsil ediyor.
Açıklamada konuya ilişkin görüşlerine yer verilen Aras Kargo Kurumsal İletişim ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burçun İmir, Aras Kargo'nun yıllardır sektörde hız, güven, fiyat gibi temel konularda güçlü bir performans sergilediğini belirterek, "Emek yoğun bir sektörde günde 300 bin gönderinin sahiplerini bulmasını sağlayan en önemli unsur ise kuryelerimiz. Kampanyamızda işimizin en önemli tamamlayıcıları olan kuryelerimizi taşıdıkları kutularla anlatıyoruz. Böylelikle hem kuryelerimizi olması gerektiği gibi ön plana taşıyor, hem de müşterilerimize kargoculukta ne kadar karışık bir operasyonel süreç işlediğini daha yakından gösteriyoruz. Uzun vadede Aras Kargo'nun bir 'lovemark' olması aşamasında bu kampanyanın önemli bir adım olduğunu düşünüyoruz" ifadelerini kullandı.
Türkiye'de kargo sektörünün, e-ticaretten de aldığı güçle ekonominin önünde büyüdüğünü ve Aras Kargo'nun büyüme hızının yüzde 16 ile sektör ortalamasının üstünde olduğunu kaydeden İmir, "Kargo sektöründe tutarlı marka dünyasından veya bütünlüklü bir iletişim dilinden söz edemiyoruz. Oysa sektörümüz büyüyor ve müşteri ile iletişimimiz artıyor. Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak kadar markamızı, değerlerimizi, işimizi onlara anlatmaya da ihtiyacımız var. Genç ve dinamik kampanyamızla, sektörümüze yeni bir değer kazandıracağımıza, kategoriye yeni bir soluk getireceğimize inanıyoruz" değerlendirmesinde bulundu.
4 ayrı versiyonu olan Araslar reklam filmi, 3D animasyon olduğu için post prodüksiyonu 1 ayı aşkın sürede tamamlandı. Kampanyada TV reklamının yanı sıra gazete, dergi, internet, açık hava ve radyo mecraları kullanılacak. Açık havada billboard ve giantboard kullanımlarının yanı sıra metro, tramvay, metrobüs turnikeleri, bina ve asansör giydirme gibi özel uygulamalar yapılacak. Türkiye'nin her yerindeki Aras Kargo şubelerinde aynı anda kullanılmak üzere afiş, cut out ve vitrin giydirmeler yapılacak.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |