30 Binin Üzerinde Ziyaretçi
Bölgenin en dinamik ve kapsamlı otomotiv etkinliklerinden biri olan Automechanika İstanbul, 11 Nisan -14 Nisan 2013 tarihleri arasında Türkiye’de ziyaretçilerine kapılarını açacak. 2001’den bu yana İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde iki yılda bir düzenlenen uluslararası fuar, bir çok açıdan fark edilir büyüme gösterdi: 1.099 katılımcı ve 31,126 ziyaretçiyi bünyesinde toplamış olan son etkinlik, bir önceki fuarla karşılaştırıldığında iki rakamda da %10’u aşkın bir artış kaydetti. Bu rakamların, önümüzdeki etkinlikte artacağına şüphe yok.
Buluşma Noktası
Automechanika İstanbul, Türkiye ve Avrasya bölgesinin öncü fuarı olarak yerini garantilemiş durumda. Bölgedeki otomobil üretim, dağıtım ve tamirat alanlarında faaliyet gösteren profesyoneller ve karar vericiler bu fuarla tek bir çatı altında toplanarak, fuarı sektör liderleri için önemli bir buluşma platformu haline getiriyor.
Automechanika marka adı ise, dünyanın otomotiv yan sanayilerine yönelik başarılı fuarları temsil ediyor. Automechanika fuarları, dünyanın dört bir yanında bulunan 14 farklı şehirde düzenlenmekte. Aynı konseptten yola çıkan Automechanika İstanbul’da sergilenen ürünler, genellikle aşağıdaki beş kategoriden birinde yer almaktadır:
Parça ve Sistemler:
Güç aktarımı, şasi, gövde, elektrik/elektronik grupları, iç ve dış sistemler ve modüller, tahrik, tahrik dinamikleri ve elektronik kontrol grupları için araç parçaları ve bileşenleri.
Onarım ve Bakım:
Araç servis ve onarım donanımı, gövde onarım ekipmanları ve boya malzemeleri, atölye donanımı, bayilik hizmetleri, atık yönetimi ve geri dönüşüm.
Aksesuarlar ve Tuning:
Araç aksesuarları, özel donanım, tuning, performans sistemleri, dizayn ince işleri
Servis ve Araç Yıkama:
Dolum istasyonu donanımı, taşıt bakım donanımı ve araç yıkama ekipmanı
BT ve Yönetim:
BT ürünleri, araç değişim pazarları, sigorta, finans, leasing, hasar yönetimi, araç muayene hizmetleri, bayi yönetim sistemleri, bayi planlama ve yapılandırma, bayilik pazarlaması