Misafirlerini uçmanın kolay yolu ile tanıştırarak Türkiye’de havacılığı değiştiren Pegasus Hava Yolları, yeni imaj reklamları ile herkesi yeni nesil uçuş deneyimini yaşamaya davet ediyor.
Yönetmenliğini Walky-Talky’nin üstlendiği ve Rafineri tarafından hazırlanan 50 saniyelik reklam filminde, Türkiye’nin en yeni uçak filosu, kesintisiz genişleyen uçuş ağı ve yüksek zamanında kalkış ortalaması ile uygun fiyata kaliteli uçma imkanı sunan Pegasus’un misafirlerine sunduğu bu fırsatların altı çizilerek, yepyeni bir uçuş deneyimine açık davet gerçekleştiriliyor.
Çekimleri 3 günde tamamlanan reklam filmi ile Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu olarak tüm dünyada öne çıkan Pegasus’u bu sıralamaya yerleştiren etkenleri net bir şekilde özetlediklerini ifade eden Pegasus Hava Yolları Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk, “2005 yılında; 14 uçaklık filomuz ve 5,39 yaş ortalamasına sahip Boeing 737-800’lerimizle 6 destinasyona haftada 112 tarifeli uçuş gerçekleştiren bir havayolundan, yaş ortalaması 2,75 olan ve 36 Boeing 737-800’den oluşan 44 uçaklık filoya sahip, 24 ülkede toplam
52 destinasyona haftada 1.544 tarifeli uçuşu %94’lük zamanında kalkış ortalaması ile gerçekleştiren bir havayoluna dönüştük. Kısa sürede gerçekleşen bu büyüme bize Avrupa’nın en hızlı büyüyen havayolu olma ünvanını kazandırdı. Bu büyümeyi sağlarken en büyük desteği hiç şüphesiz ki tüm uçuşlarında bizi tercih eden değerli misafirlerimizden aldık. Kendilerinin verdiği bu desteğe layık bir marka olmak ve uygun fiyata en kaliteli uçuş deneyimini, yani kısaca yeni nesil uçuş deneyimini yaşatmak için kesintisiz çalışıyoruz. Bu yeni reklam filmimiz ile çalışmalarımızı kendileri ile en etkili şekilde paylaşma fırsatı yakalamış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi.
3,2 milyar USD liste fiyatlı 40 adet yeni nesil Boeing 737-800 siparişi ile Türk özel havacılık sektörünün en büyük çaplı yatırımını gerçekleştirerek ilk 30 uçağını teslim alan Pegasus, kalan siparişlerinden 4’ünün 2012 yılı içinde ve devamını da 2013 yılı sonuna kadar filosuna katmış olacak.
Pegasus’un yeni nesil Boeing 737-800’lerden oluşan filosunun tüm ihtişamıyla ve Türkiye’de bir ilk yaratan sisteminin misafirlerine sunduğu yenilikleri gözler önüne seren reklam filmi, internet, TV ve sinema reklamlarıyla destekleniyor.