2013 yılı finansal sonuçlarına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman; “2013 yılında Türkiye’de toplam lastik satış miktarı bir önceki yıla kıyasla %12,6 artış kaydederek 20,3 milyon adet seviyelerinde gerçekleşti. Bu artış, özellikle binek ve hafif ticari araç lastikleri segmentinden geldi. Brisa olarak, iç pazarda reel ekonomik büyümenin oldukça üzerinde gerçekleşen %9’luk artışla yurt içi ciromuzu artırmayı başardık. 2013 yılı toplam yenileme pazarındaki satışlarımız ise pazarın üzerinde bir performans göstererek, çift haneli bir büyüme kaydetti. Avrupa pazarlarındaki devam eden daralma her ne kadar Brisa yurtdışı satışlarını etkilemiş olsa da, yurtiçi yenileme ve orijinal ekipman pazarlarındaki büyüme Brisa satışlarına olumlu yansıdı ve şirket genelinde ciromuz %5 arttı. Tüm bunların ötesinde, yılın ikinci yarısında finansal piyasalarda baş gösteren olumsuzluklara karşın, kanal ve ürün portföyünde daha karlı ürünlere yöneliş, üretim maliyetlerindeki iyileşmeler, disiplinli masraf yönetimi, kur riskine karşı alınan hedging önlemleri sayesinde şirket karlılığı önemli seviyede artırılarak FAVÖK seviyesinde %23, net kar seviyesinde ise %51’lik bir artış yakalandı” şeklinde konuştu.