Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
9 Mayıs 2016 Pazartesi - 09:39

Belediyeler “Kamuda Dijital İletişim”İ Anlattı

4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi, Marmara Belediyeler Birliği ile işbirliği kapsamında, Birliğe dahil olan Belediyeleri ziyaretçi olarak ağırlarken, Marmara Belediyeler Birliği de “Kamuda Dijital İletişim” panelinde yerel yönetimlerin vatandaşla iletişimindeki dijital dönüşümü paylaştı.

Belediyeler “Kamuda Dijital İletişim”İ Anlattı

Panelde, Bilal Eren (Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğr. Gör.) – (Moderatör) – Dijital iletişimin kamu ayağını ve nasıl bir geleceği doğru gittiğimizi, nelere dikkat edilmesi gerektiğini örnekleriyle açıklarken, Pınar Bulut (Tuzla Belediyesi Basın Yayın Halkla ilişkiler Müdürü) – Belediyelerin vatandaşla iletişiminde dijital platformların faydaları ve kullanım şekillerini Tuzla Belediyesi örnekleriyle katılımcılara aktardı.

Bekir Temel Selçuk ise (Başakşehir Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü) – Belediyelerin iletişimde dijital platformları teknik olarak nasıl kullanmasını gerektiğini Başakşehir Belediyesi örnekleriyle, teknik boyutuyla anlattı. 

IBB Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı Yunus Kadakal “Paydaşları dikkatini almayan bir kuruluş başarısızlığa mahkumdur.” diyerek IBB’nin ilçe belediyeler haricinde toplam 850 çağrı merkezi personeliyle günlük ortalama 20.000 ila 30.000 arasında çağrıya cevap verdiğini belirtti. Yunus, sözlerini şöyle sürdürdü: “Kurumlar olarak z kuşağının dilini bilmek bizim için çok önemli! İlçe belediyeleri ile crm entegrasyonu ve tek bir iletişim dili oluşturmak 2016 hedefimiz. Vatandaşlarımıza İstanbullu olma bilincini aşılayacak projeler geliştiriyoruz.”
 
 
Markalar, “dijital dönüşümü ve yeni müşteriyi” 4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nde anlattı.

Nice Medya tarafından bu yıl 4.sü düzenlenen “Müşteri Hizmetleri Zirvesi”nde yerli yabancı pek çok marka “Müşteri Deneyiminde Dijital Dönüşüm” teması eksenindeki deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.

Müşteri Hizmetleri sektörünün gündemini, ihtiyaç ve mevcut faaliyetlerini en doğru şekilde tespit ederek sektörle ilgili konuları ve ilgili kişileri bir araya getirmeyi misyon edinen Müşteri Hizmetleri Zirvesi, 4 Mayıs 2016 Çarşamba günü Steinberger Maslak’ta düzenlendi. Bu yılın teması “Müşteri Deneyiminde Dijital Dönüşüm”dü.

Özel sektör ve kamu çalışanlarını bir araya getiren zirvede markalar sektör bazlı en iyi müşteri hizmetleri dijital dönüşüm örneklerini ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Zirvede başta Perakende, Enerji, Sigorta ve Bankacılık sektörleri olmak üzere Beyaz Eşya, E- Ticaret, Online Oyunlar, Belediyecilik ve İnovatif Platformlar sektörlerinde, müşteri hizmetlerinde dijital kanallara geçiş yapan birçok kurumun temsilcilerinin sunumlarıyla sektörün güncel trendlerini izleyenlere aktardı.  
 
Zirvede 4 farklı panelde, 22 oturumda 49 farklı konuşmacı müşteri hizmetleri sektörünü dijital dönüşüm ekseninde teknolojiden, operasyonel uygulamalara ve trendlere kadar her yönüyle ele aldı. Zirvenin öne çıkan konu başlıkları “Dijitalleşen müşteri hizmetlerinde doğru servis mimarisi için yapılması gerekenler, Dijital dönüşüm için kullanılması gereken teknolojiler, dönüşümle gelen maliyet avantajları ve dijital dönüşümle beraber müşterileri daha iyi tanıyabilmenin yolları” idi. 

 
Yaza Girerken, SEAT Servislerinde Kazandıran Fırsatlar!
 
Pirelli Ve Man İşbirliğinde 40 Yeni Homologasyon
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Yaza Girerken, SEAT Servislerinde Kazandıran Fırsatlar!
Yaz aylarına girilen şu günlerde, araçlarının yaz bakımını yaptırmak isteyen ...
Cıtroën' le Aracınız Yaza Hazır Olsun!
Citroën, 09-31 Mayıs 2016 tarihleri arasında araçlarını yetkili servislere ...
Mutlu Akü Lagos Motorfair Fuarı’nda!
Mutlu Akü, 01 – 04 Mayıs tarihlerinde Nijerya’nın Lagos şehrinde düzenlenen ...
 
Yeni DS 5 Türkiye’de Satışa Sunuldu
Fransız premium otomobil markası DS, ortalama 4.0 lt/100 km yakıt tüketimiyle ...
Scanıa Engınes İle Teksan’dan Önemli İşbirliği
Scania Engines ile Türkiye’nin önde gelen dizel, hybrid jeneratör ve ...
Continental’den UEFA Euro 2016 Final Maçını Fransa’da İzleme Şansı
Euro 2016’nın resmi sponsorlarından Continental, düzenlediği kampanya ...
 
"Yeni Peugeot 2008" SUV Tasarımını Güçlendirecek
Peugeot tarafından yapılan açıklamaya göre, 2013 yılında kompakt SUV pazarına ...
Bugün Hava Nasıl Olacak?
Ülkemizin genelinde parçalı, yer yer çok bulutlu bir hava hakim olacak. ...
Anadolu Isuzu Novociti İle Aydın’da
Anadolu Isuzu ’nun Euro 6 emisyonlu NOVOCITI otobüsü Aydın Özel Halk ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikakamyoncukamyonumlkwşoförnewssrcfahrertreyler