Brisa’nın öncü markası Bridgestone, yeni stratejisi kapsamında, “Hayat ne getirirse getirsin, sonuna kadar git” söylemiyle sıra dışı bir reklam filmi yayınladı. Teoman’ın seslendirdiği reklam filminde sürücüler yaşamın sunduğu farklı yolculuklarda, kimi keyifli ve zorlu anlarda görülüyor. Sektördeki alışılagelmiş “mutlu” sahnelerin yanı sıra Bridgestone, zorlu ve kritik anlarda hayat yolculuklarına devam edenlerin sonuna kadar gitmeleri için yanında olduğunu gözler önüne seriyor. Reklam filminde yaşamın zorlu ve keyifli anları hava ve yol şartları ile bütünlük içinde sunulurken, film kendi çizdiği yolda kararla ilerleyen bir sürücü ile son buluyor. Böylece Bridgestone hayatta ne istediğini bilen, hayallerinin peşinden gitmek isteyen herkesi, birlikte yola çıkmaya ve hayatın getirdiği ihtimallerde kesintisiz devam etmeye davet ediyor.
Bridgestone heyecan, zorluklar, hayaller, kaygılar, bitişler ve başlangıçları konu alan reklam stratejisi ile marka imajına yenilik katıyor. “Sonuna Kadar Git” söylemiyle güçlü bir etki yaratan film, Alametifarika reklam ajansı tarafından hazırlandı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |