Brisa, yeni hizmet noktası OtoPak ile müşteri deneyimini zenginleştirmeyi hedefliyor
Brisa, tarafından yenilikçi bir altyapı ile desteklenen oto yıkama noktası OtoPak’a araçlarını yıkama için teslim eden sürücüler, araçlarıyla ilgili işlemler tamamlandığında mobil bilgilendirme mesajı alıyorlar. OtoPak konsepti kapsamında ayrıca lastik satış, sökme-takma, balans ayarı, nitrojen dolumu, akü ve yağ değişimi, klima gazı dolumu gibi en sık ihtiyaç duyulan hizmetler de veriliyor.
Brisa’nın “yolculuğun geleceğini tasarlamak”’ vizyonu ile lastik odaklı bir sanayi şirketinden müşteri odaklı bir inovasyon şirketine dönüştüğünü ifade eden Brisa Perakendecilik Direktörü Oğuzhan Avdan, “Otopak, araç kullanıcıları ile temas noktalarımızı arttırarak, her alanda yanlarında olmaya yönelik perakendecilik stratejimizin bir ürünü. Brisa bugün sadece dünya standartlarında lastik üretmiyor; aynı zamanda müşteri deneyimini zenginleştirecek ve araç kullanıcılarının hayatlarını kolaylaştıracak yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlere de imza atıyor. OtoPak’ı bu anlamda önemli bir adım olarak görüyoruz. Bu ilk noktamızdan elde edeceğimiz deneyimlerden faydalanarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel çözümler üretmeye devam edeceğiz” dedi.