Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman “Lassa ile bir yandan Çin, Güney Kore gibi yeni pazarlara girerken, bir yandan da bulunduğumuz pazarlarda yaygınlığımızı ve satış hacmimizi artırmak istiyoruz. Markamızın uluslararası bilinirliğini, görünürlüğünü ve marka sadakatini arttırmak için sponsorluk ve iletişim faaliyetlerimizin yanısıra, Lassa tabelalı mağazalarımızın yaygınlaşmasına da büyük önem veriyoruz. Bunu aynı zamanda müşteri deneyimi açısından “en iyi yolculukları tasarlama” ve iş ortaklarımıza değer katma vizyonumuzun bir parçası olarak görüyoruz. Bu doğrultuda, 2012 yılında 13 ülkede 39 olan mağaza sayımızı, 2013 yılında 21 ülkede 100 Lassa tabelalı mağazaya çıkardık.
2014’te de hız kesmeyerek, yılın ilk Lassa tabelalı mağaza açılışını Gürcistan’da gerçekleştirdik. Geçen sene çalışmaya başladığımız Geo Tires firması, bizim de desteğimizle Tiflis şehrinde görünürlük ve bilinirlik açısından çok önemli bir lokasyonda 360 m2 alana sahip 3 katlı Lassa tablelalı satış ve hizmet noktasını açtı. Gürcistan’daki bu 7. Lassa tabelalı mağazamızda, sadece Lassa markalı lastikler kullanıcılarla buluşacak olup; satışın yanısıra hafif bakım ve montaj hizmetleri de verilecek. Lassa’nın 40. Yılında yurtdışında açtığımız ilk Lassa tabelalı mağazamızın tüm Brisa ailesine hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.