Cimpor Filoları İlk Renault’larına Kavuştu
Kendilerine ait ilk Renault marka araçlarını filolarına katan Cimpor Agrea ve Beton Direktörü Onurhan Kiçki “Kamyon ve pompa yenilemelerimiz, hizmet verdiğimiz pazarlardaki stratejilerimize bağlı olarak önümüzdeki dönemlerde de süreceğinden, Renault ile yeni başlayan bu işbirliğimizin, gelişerek uzun seneler sürmesini umut ediyoruz” dedi.
Teslimat töreninde konuşan Onurhan Kiçki Türkiye’de 7 ilde 14 tesislerinin bulunduğunu ve motorinin en büyük maliyetlerinden biri olduğunu belirtti. Renault’u taşeronlar sayesinde tanıdıklarını söyleyen Kiçki filolarının ilk Renault araçları olduğunu belirterek şöyle devam etti: “Daha önceki taşeronlarımızdan bazılarının filolarının Renault marka kamyonlardan oluşması, bize bu araçların uzun dönem performansları ve yakıt tüketimleri hakkında gerekli ön bilgiyi vermişti. Şirketimiz araç yenileme kararı aldığında bu kriterleri dikkate alarak, operatörlerin de memnun kaldığı ve kullanım kolaylıkları getiren Renault Kerax’ları satın alma kararı verdik.”
“Mutluyuz, Haklı Olarak Gururluyuz”
Törende Ertuğrul Onat da konuşma yaparak şunları dedi: “Cimpor’un Renault’u seçmesinden mutluyuz, haklı olarak da gururluyuz. Renault, yakıt tasarrufu için iş ortağımız Cimpor’a çok büyük katkı sağlayacaktır. Bu gün yakıt tasarrufu ekonomisi ve araçların yolda kalmaması gereken en önemli sektörlerden bir tanesidir. İnşaat Kamyonu yolda kalmamalıdır. Teslim etmekte olduğumuz Optidriver Plus Robotize şanzımanlı araçlarımıza ek olarak teslimat sonrasında sürekli devam edeceğimiz Optifuel eğitimleri sayesinde iş ortağımızın başından beri iddia ettiğimiz yakıt tüketimi ekonomisini kalıcı bir hale getirmek istiyoruz.”
Optitrack, Optidriver ile Senkronize Çalışabiliyor
Renault Optitruck ile ilgili teknik bilgiler veren Feridun Kısa "Optitrack’la şöyle açıklayayım; eskiden inşaatlarda sadece 4 metre temel kazımı yapılabiliyordu. Şimdi 30 metrelere kadar varılabiliyor. Bunun 17 metresine kadar kamyonla hafriyat çalışması var. Tonaj kanunun sıkı bir şekilde uygulanmasından dolayı normal çift çekerle değil çekicilerle bunu yapmaya çalışıyorlar. Optitrack’ı yani istenildiği anda 4*4e geçen bu çekicileri bu segmentte tanıtıp kalıcı bir yer edinmek istiyoruz. Aracın hızı sıfır KM’deyken bile sistem devreye girebiliyor. Bu sadece Renault Truck’da var. Normal bir 4*4 araçtan daha ucuz ama onun performansını yakalayabiliyor. Asıl önemli olan nokta sürekli 4*4 araca nispeten yakıt tüketimimin çok daha avantajlı olması. Her şeyden önemlisi de Optidriver plus şanzımanla beraber teklif edilebilmesi. Optidriver şanzımanla sekronize olarak çalışabiliyor.” dedi.
Aksaray’da bulunan Imer Grup üretim tesislerinde gerçekleşen teslimat törenine; Imer Grup Genel Müdür’ü Giampaolo Mercati, Imer Grup Yönetim Kurulu Başkanı Metin Uygur, Cimpor Agrea ve Beton Direktörü Onurhan Kiçki, Renault Truck’tan Ali Rıza Onat Yönetim Kurulu Başkanı Ertuğrul Onat, Ali Rıza Onat Motorlu Araçlar Satış Şefi Atakan Özer, Filo Satış Müdürü M. Feridun Kısa, Filo Satış Müdürü Tolga Küçükyumruk, Bölge Satış Müdürü Mustafa Pektaş katıldı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |