DHL Express CEO’su John Pearson: Odaklanma stratejisi ile dönüşüm geçirdik
DHL Express CEO’su John Pearson, bu başarıyı şöyle değerlendirdi: “DHL Express, 2009 yılından bu yana Odaklanma stratejisinin yönlendirdiği bir dönüşüm dönemi yaşadı. Bu strateji doğrultusunda, bizimle çalışan insanları motive etmeyi ve tercih edilen işveren olmayı amaç edindik. 220 ülkede ve farklı taşımacılık yöntemleriyle faaliyet gösteren 111 bin kişilik bir şirket için bu, cesur bir adımdı. Beni her gün harekete geçiren şey, insanlara ve onların hem müşterilerimize hem de birbirlerine mükemmellik sunma kapasitesine inanmamız. Bunu mümkün kılan tüm iş arkadaşlarımızı tebrik ediyor ve bu yılki anketin katılımcılarına teşekkürlerimi sunuyorum. Bu şirketin bir parçası olmaktan hiç bu kadar gurur duymamıştım.
DHL Express, çalışanların emeğinin değerini bilmeye büyük önem veriyor. Dönüşümsel Odaklanma stratejisi, ödülün takdir ettiği pek çok yenilikçi DHL programından biriydi. DHL Express'in Odaklanma stratejisi, Deutsche Post DHL Group’un dünya çapında tercih edilen işveren, yatırım ve hizmet sağlayıcı olma hedefi doğrultusunda benimsendi. Bu stratejinin elde ettiği başarının anahtarı ise Sertifikalı Uluslararası Uzman (Certified International Specialist – CIS) adlı program oldu. CIS programı 2009 yılında, müşteri odaklılık ve güvene dayalı kültürel ve gelişimsel DNA’yı geliştirmek için yürürlüğe kondu. Bu program hem üst düzey yöneticiler tarafından sunulan ilham verici eğitim ve etkileşim içeriklerini hem de iş hayatında kritik önem taşıyan davranışların teşvik edilmesini ve ödüllendirilmesini içeriyor.
DHL Express İK’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Regine Büttner: Çalışan odaklıyız
DHL Express İK’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Regine Büttner konuya ilişkin şunları söyledi: “Stratejimizin temel unsurlarından biri, DHL Express için çalışan kişilere odaklı olmamız. Müthiş çalışanlarımız işlerine böylesine bağlı olmasaydı, müşterilerimize mükemmelliği bugünkü gibi sunamazdık. Dijital insanlar, gelişen insanlar, farklı insanlar, sağlıklı insanlar ve topluma borcumuzu ödeme unsurları etrafında oluşturduğumuz inisiyatiflerin ve İK çalışmalarımızın gösterdiği gelişimden ve özverilerimizin karşılık bulmasından dolayı büyük gurur duyuyoruz.”
Deutsche Post Group İnsan Kaynakları Direktörü Thomas Ogilvie: Meslektaşlarımız en değerli varlığımız
Deutsche Post Group İnsan Kaynakları Direktörü Thomas Ogilvie ise görüşlerini şöyle ifade etti: “Deutsche Post DHL Group olarak, DHL Express’in 2021’de Dünyanın En İyi İş Yeri sıralamasında birinciliğe layık görülmesinden gurur duyuyoruz. Dünyanın dört bir yanında insanlar arasında köprü kuran ve onların hayatlarını iyileştiren meslektaşlarımızı, en değerli varlığımız kabul ediyoruz. Çünkü onların işlerine olan bağlılıkları ve motivasyonları sürdürülebilir başarının ön koşulu. DHL Express, insan odaklılık ve çalışan oryantasyonu açısından bir rol model ve hepimiz için ilham kaynağı. Çalışanlarımızın bu yılki Great Place to Work™ anketinde bizi en üst sıraya yerleştirerek ödüllendirmiş olması, bana büyük heyecan veriyor.”
Pandemide gelen başarı
Küresel pandemi boyunca lojistik sektörü çalışanlarının üzerindeki baskı çok yoğundu. 2021’de Dünyanın En İyi İş Yeri (World’s Best Workplace™) seçilmiş olmak, DHL Express kültürünün gücünü kanıtlıyor. Gizlilik çerçevesinde gerçekleştirilen anket, çalışanların adalet, güvenilirlik, saygı, gurur ve yoldaşlık ruhu deneyimlerini değerlendirir. Şirket kültürünü pekiştiren inisiyatif ve programlar da anket kapsamında ayrıca değerlendirilir. GTPW anketi, personel motivasyonu ve bağlılık seviyeleri bakımından şirketin 2020’deki yüzde 93’lük skorunu geride bıraktığını ortaya koydu. DHL Express, bu zorlu dönem boyunca iş güvencesi sunmaya ve personelin esenliğine odaklanarak çalışanların güvende ve bağlantıda kalmasını ve desteklendiklerini hissetmesini sağladı.
Great Place to Work™ CEO’su Michael C. Bush, “Herkes açısından çalışmak için harika bir yer (great place to work For All™) olmak hiç bu kadar kritik önem taşımamıştı ve aynı zamanda hiç bu kadar zor olmamıştı.” diyor. Michael C. Bush şöyle devam ediyor: “DHL Express, çalışanlarınızın beklentilerini karşıladığınızda onların da müşterilerinizin beklentilerini karşıladığını kanıtladı. DHL çalışanlarının yüzde 94’ü, sundukları hizmetin müşterileri tarafından ‘mükemmel’ olarak değerlendirileceğini ifade ediyor ki bu oran yüzde 86 seviyesindeki küresel eşiğin üzerinde.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |