DHL Express Türkiye CEO’su Mustafa Tonguç konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Şirket olarak müşteri memnuniyetini çok önemsiyoruz ve onlara herhangi bir sorun karşısında hızla destek vermeye gayret gösteriyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz bu özenli ve başarılı hizmeti ise elbette işini özveriyle yapan takımlarımıza borçluyuz. “En İyi Takım” kategorisinde “En Övgüye Değer” şirket seçilmek bizim için gurur verici. Diğer yandan çağrı merkezi ekibimizden Dilara Yıldız’ın “En İyi Müşteri Temsilcisi” seçilmesinden de mutluluk duyduk. Birlik olma kültürümüzün tanımı olan “As One” ile yola devam ederek daha nice başarılara imza atacağımıza inanıyorum.”
Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri’nin “En İyi Takım” değerlendirmesinde takımın müşterilere, şirket hedeflerine veya topluma olan katkıları göz önüne alınıyor. “En İyi Müşteri Temsilcisi” kategorisinde ise iş deneyimi, performans sonuçları, kişilik özellikleri ve başarıları dikkate alınarak sektörde örnek gösterilecek müşteri temsilcileri ödüllendiriliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |