Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
26 Mart 2015 Perşembe - 13:39

DHL’e 2015 SAMA Excellence Awards’ta 2 ödül birden!

DHL Müşteri Çözümleri ve İnovasyon birimi, SAMA Excellence Awards’ta “müşteri merkezli yaklaşım ve inovasyon” ile “iş teknolojilerinin kullanımı” kategorilerinde iki ödül birden aldı.

DHL’e 2015 SAMA Excellence Awards’ta 2 ödül birden!

Mart 2015: Dünyanın lider lojistik tedarikçisi DHL 2015 SAMA Excellence Awards™ kapsamında “müşteri merkezli inovasyonu mümkün kılan sistematik girişim metodolojisi” ve “müşteri sorunlarının ve deneyimlerinin keşfi ve paylaşılmasının optimizasyonunda iş ve sosyal teknolojilerin kullanımı” kategorilerinde iki ödül birden aldı. Ödüller, stratejik, kilit ve global müşteri yönetiminin ayrı bir meslek dalı olarak tanınmasına yönelik faaliyet gösteren lider ve global bir STK olan Stratejik Müşteri Yönetimi Derneği (SAMA) tarafından verildi. DHL’in global müşteri yönetimi ve inovasyon birimi olan Müşteri Çözümleri ve İnovasyon birimi DHL CSI her iki ödülü de kazandı.
 
DHL Supply Chain Türkiye Genel Müdürü Hakan Kırımlı şunları söyledi: “Stratejik Müşteri Yönetimi Derneği tarafından organizasyon seviyesinde ödüle layık görülmüş olmaktan dolayı mutluyuz. DHL CSI’nın önemli müşteriler arasında deneyim ve teknoloji paylaşımını geliştiriyor olmasından ve global ve bölgesel seviyede ortak tek bir temas noktası oluşturmasından gurur duyuyoruz. Verilen inovasyon ödülleri lojistik sektöründeki düşünce lideri rolümüzün altını da çizmiş oluyor.”
 
DHL’in aldığı “Müşteri Merkezli İnovasyonu Mümkün Kılan Sistematik Girişim Metodolojisi” ödülü DHL’in yeni müşteri merkezli inovasyon yaklaşımına bir övgü niteliği taşıyor. 2012 yılından bu yana stratejik müşterilerde uygulanmakta olan yöntem, müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamaya ve müşterileri işbirlikçi stratejik bir diyalog içine sokarak inovatif liderliği sürdürmeye yarıyor. Sistemin uygulandığı günden bugüne kadar program kapsamında, DHL’in müşterileri, araştırma şirketleri ve sektörden ortakları ile pek çok ortak inovasyona imza atıldı.
 
“Müşteri Sorunlarının Ve Deneyimlerinin Keşfi Ve Paylaşılmasının Optimizasyonunda İş Ve Sosyal Teknolojilerin Kullanımı” alanındaki ödül DHL CSI’ye Deutsche Post DHL Grubu içerisinde yeni bir iş teknolojisi platformu uygulamasından ötürü verildi. Platform müşteri ilişkileri yönetimi çözümüyle analiz ve veri işleme için kullanılan iş zekası programını birleştiriyor. Müşteri yönetimini ve müşteri birikiminin paylaşımını artırarak tek elde verimliliği artıran bir çözüm sunuyor. Kullanıma alındığından bu yana DHL CSI kullanıcı memnuniyetinde yüksek seviyeleri yakaladı ve müşteri yönetimi ekipleri müşteri bilgilerine daha verimli şekilde ulaşmaya başladı.
 
SAMA Excellence Awards
 
SAMA Excellence Awards™ her yıl stratejik müşteri yönetimi konusunda iyi uygulamalara imza atan şirketleri ödüllendiriyor.
 
Ödüller SAMA’nın Berlin’de 17 Mart’ta düzenlenen Pan-European Konferansında sahiplerini buldu. Jüri üyeleri DHL’in kazanan projelerini “türünün en iyileri” ve “diğer firmalara örnek olması gereken bir model” olarak niteledi.

 
NEOPLAN artık Türkiye’de üretilecek
 
Alışan’dan Tırsan ile Önemli İş Ortaklığı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
NEOPLAN artık Türkiye’de üretilecek
Otobüs dünyasının premium markası NEOPLAN, artık sadece Ankara’daki MAN ...
ARS-PET, TIRSAN Filosu 300 Adede Ulaştı
İzmir ARS-PET Uluslararası Nakliyat’ın garajında gerçekleştirilen törene ...
Brisa, filo müşterilerine ticari segment ürünlerini ve hizmetlerini tanıttı
Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, farklı şehirlerdeki filo müşterileriyle ...
 
ROTA, Çözümlerini Automechanika’da Tanıtacak
NSK Group, ROTA markası ile katılacağı ‘Automechanika İstanbul 2015’ fuarında ...
Lassa, Cenevre'de Greenways'i Tanıttı
Brisa tarafından üretilen Lassa marka lastikler, 5-15 Mart 2015 tarihleri ...
Webnak’ta Yükünüz Ücretsiz Sigortalanıyor
Taşımacılık sektöründe yük alan ve yük vereni bir araya getiren Webnak, ...
 
Etis’e ADR Belgesi
Entegre lojistik çözümleri ve dağıtım lojistiğindeki yeni adımları ile ...
Total'de Gençler Mentorluk Yapıyor
2014 yılında başlatılan “tersine mentorluk” programı çerçevesinde üst ...
Pirelli 2014 Yılı Finansal Sonuçlarını Açıkladı
Türk Pirelli, 2014 yılında cirosunu 1,2 milyar TL’ye çıkardı. Toplam lastik ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwşoför haberler sondakikafahrerbusKamyonkamyoncudikkat