Lojistik operasyonlarda sipariş toplama sürecinin etkinliğinin arttırılması ana hedefiyle geliştiren ödüllü proje, Dinçer Lojistik tarafından iş süreçlerine uyarlanarak hayata geçirilecek.
Üniversite öğrencilerinden oluşan ekiplerin, oyunlaştırma hedefi olan markalar ile eşleşerek 48 saat içinde en iyi oyunlaştırma fikrini geliştirmeye çalıştığı 3. Gamification Hackathon 20 Haziran’da sona erdi. Pandemi koşulları nedeniyle online olarak gerçekleştirilen maratonda bu yıl 20 ekip yarıştı. Türkiye lojistik sektörünü geleceğe taşıma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren ve sektöre kazandırdığı yenilikçi çözümlerle bilinen Dinçer Lojistik’in iş hedefleriyle yarışan PushUp takımı, güçlü rakipler karşısında önemli bir başarıya imza atarak 3. Gamification Hackathon’u ödülle tamamladı.
Lojistik operasyonlarda sipariş toplama sürecinin etkinliğinin arttırılması ana hedefiyle Dinçer Lojistik adına yarışan PushUp takımı, geliştirdiği modelle 5 büyük ödülden biri olan ‘Bahçeşehir Üniversitesi Özel Ödülü’nü almaya hak kazandı. Ana hedefin yanı sıra ürün toplama operasyonlarında verimlilik, minimum seviyede hata, toplanan ürünlerin doğru ayrıştırılmış alana aktarılması gibi alt hedefleri de içeren ödüllü model; iş süreçlerinin mükemmelleştirilmesini sağlayacak bir uygulama olarak büyük dikkat çekti.
“Oyunlaştırmayı geleceğin iş modeli olarak sahipleniyoruz”
Rutin operasyonel süreçleri ‘oyun'a çevirerek verimliliği arttırmaya yönelik yeni nesil bir uygulama olan oyunlaştırmanın dünyada olduğu gibi ülkemizde de sahiplenilmeye başladığını aktaran Dinçer Lojistik Depolama Çözümleri Direktörü Ufuk Toptaş, bilgi teknolojilerinin kullanımıyla iş süreçlerinde kişiselleştirilmiş deneyimler yaratan, etkileşimlerin gerçek zamanlı takip edilmesini sağlayan ve bu yolla verimi artıran oyunlaştırmanın geleceğin iş modeli olarak görülmesi gerektiğini söyledi. Gamification Hackathon’a katılımlarındaki motivasyonları hakkında konuşan Toptaş, “Hem firmamız hem sektörümüz hem de yeni nesil için bir katma değer oluşturacağına inanarak Gamification Hackathon 2021 içerisinde var olmaya karar verdik. Oyunlaştırmanın bir firmanın yaşam döngüsünde birçok alanda kullanılabileceğini biliyoruz. Dinçer Lojistik olarak 3. Gamification Hackathon’da sipariş kanadı üzerinden ilerledik ve bir performans gelişimi yaratmayı oyunlaştırma üzerinden gerçekleştirebileceğimize kendi içimizde ikna olduk. Her şeyden önce Gamification Hackathon süresince Dinçer Lojistik iş hedefleriyle yarışan PushUp takımının başarısıyla gurur duyduğumuzu belirtmek isterim. Bu başarı sadece bir ödül ve bir fikir olarak kalmayacak. Yarışmada, hazırladıkları proje ile ödüle hak kazanan öğrenci arkadaşlarımıza, projelerini hayata geçirme imkânı tanıyacağız. Geliştirilen ödüllü oyunlaştırma projemizi iş süreçlerimize uyarlayarak, hayata geçireceğiz” dedi.
3. Gamification Hackathon’da Dinçer Lojistik iş hedefleriyle yarışan PushUp takımının ödüllü projesini, performans ve rating de dahil olmak üzere uçtan uca tüm süreçleri kapsayacak şekilde genişleterek operasyonlarına entegre edecekleri bilgisini veren Toptaş, çalışanlarına eğlenceli bir performans takip aracı sunarak 2022 yılı içinde tüm iş süreçlerini mükemmelleştirmek üzere oyunlaştırma tekniğinden faydalanacaklarını da belirtti.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |