Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
20 Temmuz 2017 Perşembe - 17:38

Doğuş Otomotiv, Değer ve İlgi Merkezi İçin Call Center Hotel’i Seçti!

Doğuş Otomotiv’in çağrı merkezi operasyonlarını üstlenen Call Center Hotel, dijital deneyim hizmetleri ile firma bünyesindeki 12 markanın müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştırıyor. Doğuş Otomotiv’in iş süreçlerinin hızlandırılmasına da destek olan CCH, mutlu müşteri deneyimini en üst noktaya taşıyor.

Doğuş Otomotiv, Değer ve İlgi Merkezi İçin Call Center Hotel’i Seçti!

Müşteri beklentilerinin farklılaşması, dijitalleşmenin artması ve teknolojik yenilikler ile birlikte artık hayatımızın yeni standartları bulunmakta. Kurumlar ise artık müşterilerinin ihtiyaç duydukları anlarda alabileceği her türlü hizmeti, tek noktadan vermeyi amaçlıyor. Müşterilerine beklentinin üzerinde yaratıcı hizmetler sunmayı kendine misyon edinen Doğuş Otomotiv, çağın getirdiği en yeni teknolojik çözümleri bünyesine entegre ederek müşteri hizmetleri kalitesini arttırmaya devam ediyor.

Bu doğrultuda, müşteri hizmetleri yönetimi, çağrı merkezi yönetimi, kalite standartları yönetimi gibi konularda yatırımlarını hızlandıran firma, dijital hizmetler ile müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştırmayı hedefliyor. Hizmet sunduğu müşterileri daha iyi tanımak, bunun sonucunda onlara iyi hizmet verebilmek için iş süreçleri dış kaynak yönetimi hizmetleri kapsamında CCH ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle Doğuş Otomotiv, dijital dönüşüme katkı sağlayacak yeni yaklaşımlar geliştirerek müşteri deneyimini en üst noktaya taşıyor.

Doğuş Otomotiv bünyesinde müşterilerin deneyimlerini zenginleştirmek amacıyla 2014 yılında kurulan Değer ve İlgi Merkezi (DİM) bünyesindeki yaklaşık 100 kişilik ekip, markanın ilgi yönetimi, yol yardımı, anket uygulamaları, randevu, ikinci el hattı ve proje bazlı çeşitli çalışmalarını gerçekleştiriyor.

“Dijital müşteri deneyiminde iş ortağımız olarak seçtik”

Tüm alanlarda verimlilik hedefiyle çalıştıklarını belirten Doğuş Otomotiv Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Direktörü Koray Bebekoğlu; “Çağrı merkezi operasyonumuzu kendi kurum bünyemize almaya karar verdikten sonra hem teknik altyapı, hem de uygun lokasyon için araştırmalara başladık. Call Center Hotel’i de bu araştırmalar sırasında öğrendik.

Referans çalışmalarımız da olumlu sonuçlanınca kendileri ile irtibata geçtik. Ardından şimdi bulunduğumuz mekanda yeni çağrı merkezimizin kurulum çalışmalarına başladık. Özellikle çağrı merkezi çözümleri ile birlikte butik projelerimizde ürettikleri yazılım çalışmaları bizim ihtiyaçlarımızı karşılıyor. Lokasyonun çok merkezi bir yerde olması da 7/24 çalışan bir yapı için özellikle İstanbul şartlarında CCH’ı cazip bir hale getiriyor.

Call Center Hotel’in çağrı merkezi sektöründe verdiği hizmetler ve sağladığı altyapı ile başarılı sonuçlar ürettiğine dikkat çeken Koray Bebekoğlu, sözlerini şu şekilde devam etti:

“Doğuş Otomotiv olarak DİM’i hayata geçirdiğimiz ilk günden bu yana, her sektörde olduğu gibi müşteri ilişkileri ve çağrı merkezinde de her geçen gün artan dijital dönüşümü iş süreçlerimize entegre etmeyi amaçladık. Bu konuda hem teknolojik yenilikleri takip ediyoruz, hem de bizzat bu sektördeki dijital dönüşüme katkı sağlayacak yeni teknolojiler, yaklaşımlar geliştiriyoruz.

Gerek santral sistemi (Interaction Client), gerek bina alt yapısı (güvenlik, temizlik, otopark, sağlık, kafeterya), tekniği ve gerekse bazı butik projeler ve işlemlerde Call Center Hotel aracılığı ile şu ana kadar olukça başarılı işler çıkardık. Tüm bu işlemlerde bizim gibi dinamik bir yapı için, eksiksiz ve sorunsuz ilerleyebilmek oldukça önemli bir unsur, Ortaya çıkarılan iş sonuçlarından da oldukça memnunuz. Karşılıklı fayda sağladığımız bir birliktelik kurmuş bulunuyoruz.”

Müşteri portföyümüz hızla genişliyor

Procat grup şirketleri olarak, sektör fark etmeksizin birçok büyük şirketle çalışmaya başladıklarını belirten Call Center Hotel CEO’su Tarkan Ersubaşı; “Grup şirketimiz Call Center Hotel’i kurarken koyduğumuz vizyonu hayata geçirmenin mutluluğu içindeyiz. CCH olarak kesintisiz iletişimi ve verimliliği arttırmakla kalmayıp, yakın çalıştığımız tüm müşterilerimizin satış ve tahsilat oranlarını arttıran çok değerli çalışmalara imza atma hedefiyle çalışmalarımıza devam ediyoruz. Ülkemizin en büyük otomotiv şirketlerinden biri olan Doğuş Otomotiv ile iş birliğine gitmekten son derece mutluyuz. Bundan sonra da müşterilerimizi arttırmaya devam ederek ülke ekonomimize olan desteğimizi sürdüreceğiz.” dedi.

 
Dentur Avrasya, Yeni Gemilerinde Güvenlik ve Verimlilik İçin Scania Dedi
 
Eker, 5 yıldır Filolarında Michelin Tercih Ediyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Dentur Avrasya, Yeni Gemilerinde Güvenlik ve Verimlilik İçin Scania Dedi
Dentur Avrasya tarafından İstanbul deniz ulaşımında daha çağdaş, hızlı, ...
Galip Atar Fransa’da Piste Çıkıyor
Ferrari Challenge Europe’da şampiyonluk mücadelesi veren milli sporcu ...
3.HAVALİMANINA ŞUBAT AYINDA UÇAK İNEBİLECEK
50 Anadolu Kanalıyla birlikte TRT HABER’den canlı olarak yayınlanan, Anadolu ...
 
Lassa, Yeni Nesil Lastikleri Driveways ve Driveways Sport ile 2017’ye Damgasını Vuruyor
Lassa, 16” ve üstü segmentte konforlu ve sportif sürüş meraklıları için ...
GEFCO Group, İcra Kurulunu Yeniliyor
Otomotiv lojistiğinde Avrupa lideri olan GEFCO Group atanan yeni üyesi ...
TP Endüstriyel Pazarlama Müdürü Faruk Uslu Oldu
Pirelli Endüstriyel Lastikler’in üreticisi TP Endüstriyel ve Ticari Lastikleri ...
 
Renault Grubu’ndan İlk Yarıda Rekor Satış Adedi
?Renault Grubu, yılın ilk yarısında yüzde 10,4 artışla 1,88 milyon araç ...
IVECO Çin'de Yeni Fabrika Açtı
IVECO ve SAIC arasında 50-50 oranında bir ortak girişim olan NAVECO, 1995 ...
Alper Kanca:Türk Otomotiv Sektörü Emin Adımlarla Yoluna Devam Ediyor
Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği (TAYSAD) Yönetim Kurulu Başkanı ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumtrucklkwKamyonsondakikadikkat haberler buskamyoncu