Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Temmuz 2018 Salı - 14:23

Euromaster, Müşteri Memnuniyetinde Yüzde 99’luk Oranı Yakaladı!

Michelin Grubu çatısı altında profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti veren Euromaster, Türkiye’nin dört bir yanından müşterileri ile gerçekleştirilen online müşteri memnuniyeti anketi sonuçlarını açıkladı.

Euromaster, Müşteri Memnuniyetinde Yüzde 99’luk Oranı Yakaladı!

Uzmanlık, dürüstük ve müşteri odaklı yaklaşım ilkeleriyle hareket eden Euromaster servis noktalarının, Haziran sonu itibarıyla müşteri memnuniyet oranı yüzde 99 oldu. Euromaster müşterileri en çok profesyonel servis, güler yüzlü hizmet ve detaylı bilgilendirmeden memnun.

Michelin Grubu çatısı altında ülkemizde 52 ilde 200’e varan servis noktası ile profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti veren Euromaster, Haziran 2018’de yüzde 99’luk müşteri memnuniyet oranı ile servis ve hizmet kalitesini kanıtladı. Türkiye’nin dört bir yanından Euromaster müşterileri ile gerçekleştirilen online anket sonuçlarına göre Euromaster müşterileri en çok profesyonel servis, güler yüzlü hizmet ve detaylı bilgilendirme hizmetlerinden memnun kaldı.

Hizmet bedeli memnuniyet oranı da yüzde 99!

Ankete katılan müşterilere yöneltilen “Euromaster ekibinin yaklaşımından memnun kaldınız mı?” sorusuna müşterilerin yüzde 98’i çok memnun kaldıklarını belirtirken, “Sunulan servisten ne kadar memnun kaldınız?” sorusunda ise Euromaster yine yüzde 99 memnuniyet oranına ulaştı. Euromaster müşterileri, hizmet sonrası faturalandırma bölümü konusunda da fikirlerini belirtti. Bu kısımda ise müşterilerin yüzde 99’u aldıkları hizmetin bedelinden ve faturadaki detaylı açıklamalardan memnun kaldıklarını söyledi. Ankete katılanlara yöneltilen “Euromaster servis noktası ziyaretinizi tümüyle değerlendirdiğinizde ne kadar memnun kaldınız?” sorusuna ise her 100 katılımcıdan 99’u memnun kaldığını dile getirdi.

“Hedef yüzde 100 Memnuniyet”

Euromaster’ın müşteri memnuniyeti sonuçlarını değerlendiren Euromaster Türkiye Pazarlama Müdürü Zeynep Durusu; “Euromaster ailesi olarak, sunduğumuz hizmet kalitesi ve müşteri odaklı yaklaşım ilkemiz dahilinde yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedefliyoruz. Bizden ürün ve hizmet alan tüm müşterilerimizin bize güvenmesi ve yola güvenle devam etmesi bizim için oldukça önemli. Perakende müşterilerimizin yanında birçok yeni tedarikçi ve araç filoları gibi kurumsal müşteriler de bizimle çalışmak istiyor. Ayrıca bugün birçok yatırımcının da Euromaster’a güvenmesi ve ağımıza katılmak istemesi markamızın geleceği için oldukça olumlu bir sonuç. Tüm bunlar bize Euromaster’ın Türkiye pazarında güvenilir bir iş ortağı olduğunu gösteriyor.” dedi.

 
Kögel Strong & Go body Code XL and Daimler 9.5 Without Lattices
 
Maxion İnci Jant Grubu Şirketleri Sektörde İhracata Damga Vurdu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mercedes-Benz 8x2 ADR’li Kamyonların Kapasitesi 33,5 Tona Çıkarıldı
Mercedes-Benz Actros ürün gamındaki Actros 3232 L 8x2 ve Actros 3242 L ...
100 Adet Rusya İkili Geçiş Belgesi Kullanıma Açıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı sınır kapılarında yüklü şekilde bekleyen ...
Didim D-Marin’de Petrol Ofisi ve Asmira Farkı
Türkiye akaryakıt, madeni yağlar ve kimyasallar sektörünün lideri Petrol ...
 
Mercedes-Benz Türk, Yetkili Servislerine Sertifika Vermeye Devam Ediyor
Mercedes-Benz Türk Kamyon ve Otobüs Ürün Grubu, 6 aylık eğitim sürecini ...
Thermo King 14 Yıldır En İyi Marka Ödülünü Almaya Devam Ediyor
Mobil uygulamalar alanında da lider olan soğutma sistemleri markası Thermo ...
Toyota Yol Bakım Denetimlerine De İmzasını Attı
Toyota, yolları daha güvenli hale getirecek teknolojik sistemler üzerinde ...
 
SUV Dünyasının Kahramanı Yeni Suzuki Jimny Sonbahar’da Türkiye’de!
Suzuki’nin efsane haline gelen SUV modeli Jimny, yeni nesliyle gün yüzüne ...
'Türk Ekonomisine Güveniyorum'
Avrupa kökenli bir firma olmasının yanı sıra faaliyetleri ile Türkiye'de ...
Makine İmalatçıları Birliği Eurotrans’a Üye Oldu
Makine İmalatçıları Birliği (MİB) Avrupa Birliği sınırları içinde 600’den ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonum haberler fahrersrctreylerşofördikkatKamyonnews