Toplantıda Euromaster bayilerinin dijitalleşen dünyaya daha iyi adapte olması adına yapılan çalışmalar hakkında bilgiler verilirken, hızla büyüyen elektrikli araç pazarında Euromaster’ın sektöründe öncü olma hedefinin de altı çizildi.
Etkinlikte Euromaster’ın gelecek vizyonuyla ilgili bilgiler paylaşan Euromaster’ın Türkiye Genel Müdürü Jean Marc Penalba, araç bakımı yapan Euromaster noktalarının gelişiminden ve Euromaster'ın lastik hizmeti veren bir markadan lastik ve araç bakımı hizmeti veren bir markaya doğru dönüşümünün de altını çizdi. Penalba, “Özellikle pandemi dönemi ve sonrası tüm dünyada dijitalleşmenin çok hızlı şekilde hayatlarımıza girdiğine şahit olduk. Tüm sektörlerde olduğu gibi araç bakım ve hizmet sektöründe de dijitalleşmeye öncelik veren ve tavizsiz şekilde uygulayan markaların bir adım öne geçtiğini görüyoruz. Biz de Euromaster olarak bayilerimizle birlikte dijitalleşmenin önemini kavramış ve sektör genelinden çok daha önce adımlarımızı atmaya başlamıştık. Gelecekte bu adımlarımızı daha da sıklaştıracağız ve özellikle elektrikli araç bakım ve hizmeti alanında öncü olma hedefimize çok daha kararlı şekilde ulaşmak için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Michelin Grubu çatısı altında profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti veren Euromaster, dijitalleşmenin önemini ve şirketin dijitalleşmek için attığı adımları paylaşmak için “Gelecek bugün başlıyor” sloganıyla toplantı düzenledi. Ünlü teknoloji yazarı ve trend avcısı Serdar Kuzuloğlu’nun da konuşma yaptığı etkinlikte, Euromaster’ın önümüzdeki dönem hedef ve planları paylaşıldı. Bunun yanında Euromaster bayilerinin dijital dünyaya daha iyi adapte olması adına yapılan çalışmalar hakkında bilgi de verilirken, hızla büyüyen elektrikli araç pazarında Euromaster’ın sektöründe öncü olma hedefinin de altı çizildi. Yoğun ilginin olduğu toplantıya Euromaster'ın ana tedarikçileri; Bosch Otomotiv, Michelin, Hankook, Totalenergies, Dinamik Otomotiv, Atek Makina gibi firmalar da katılım gösterdi.
“Yıl sonuna kadar 165 servis noktasına ulaşmayı planlıyoruz”
Etkinlikte Euromaster’ın gelecek vizyonuyla ilgili bilgiler paylaşan Euromaster’ın Türkiye Genel Müdürü Jean Marc Penalba, araç bakımı yapan Euromaster noktalarının gelişiminden ve Euromaster'ın lastik hizmeti veren bir markadan lastik ve araç bakımı hizmeti veren bir markaya doğru dönüşümünün de altını çizdi. Penalba, ”Lastik servisinden komple araç bakımı servisine olan dönüşümümüz yıldan yıla arttı. Müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek bir noktada karşılayabiliyor duruma geldik. Son 5 yılda Euromaster olarak ciddi yol katettiğimizi düşünüyorum ve bu büyüme hızımızı yıl sonuna kadar 165 servis noktasına ulaşma hedefimizle sürdüreceğiz” dedi. Sözlerine dijitalleşmenin önemine dikkat çekerek devam eden Penalba, “Özellikle pandemi dönemi ve sonrası tüm dünyada dijitalleşmenin çok hızlı şekilde hayatlarımıza girdiğine şahit olduk. Tüm sektörlerde olduğu gibi araç bakım ve hizmet sektöründe de dijitalleşmeye öncelik veren ve tavizsiz şekilde uygulayan markaların bir adım öne geçtiğini görüyoruz. Biz de Euromaster olarak bayilerimizle birlikte dijitalleşmenin önemini kavramış ve sektör genelinden çok daha önce adımlarımızı atmaya başlamıştık. Gelecekte bu adımlarımızı daha da sıklaştıracağız ve özellikle elektrikli araç bakım ve hizmeti alanında öncü olma hedefimize çok daha kararlı şekilde ulaşmak için çalışmaya devam edeceğiz” diyerek sözlerini tamamladı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |