Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
26 Nisan 2011 Salı - 14:44

FIA AVRUPA KAMYON YARIŞI

Schaeffler Automotive Aftermarket MKR Teknoloji Kamyon Yarış Takımına bir kez daha sponsor oldu.

 

 

LANGEN, Schaeffler Automotive Aftermarket, ikinci kez Mario Kress’in MKR Teknoloji Kamyon Yarış Takımının sponsoru oldu. Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da aftermarket uzmanları özel bir yarış debriyajı ve bir hidrolik direksiyon pompası aracılığıyla güç ve hassasiyet sağlayan LUK’un know-how’ı ile takımı destekleyecek.

 

2011 yarış sezonunda başlangıç çizgisinde iki MKR pilotu Avrupa şampiyonu Markus Bösiger (İsviçre) ile Markus Oestreich (Almanya) olacak. Nisan ayında Çek Cumhuriyeti’nin Most şehrinde düzenlenecek resmi takım tanıtımında MKR takımı ile ilgili daha fazla bilgi verilecek.

 

Bu yıl da hazır bulundurulan yeni teknik modifikasyonlar mevcut. Yeni bir motor freni ve önemli motor değişiklikleri Renault Trucks marka 1140 PS DXi 13 yarış motorunun daha da optimize edilmesine katkıda bulunmuş. Kamyon yarışlarında 23 yılı aşkın deneyime sahip en başarılı takım sahiplerinden biri olan Mario Kress. “Şimdiye kadar her şey yolunda gitti. İlk testler ilerlemek için doğru yolu seçtiğimizi gösterdi, ama hala üzerinde çalışmamız gereken çok şey var ” diyor.

 

2011 Kamyon Yarışı için değişen FIA kuralları içinde en önemli madde yeni lastik kuralları.  Buna göre; yarışın olduğu her hafta sonu, ilk zamanlı ısınma turu öncesinde şu anda en üst klasmandaki on pilot için rastgele altı lastikten oluşan bir set seçilecek. Her pilot süreli eğitimde ve o günkü her iki yarışta bu lastikleri kullanmak zorunda. Bu işlem yarışın ikinci gününde de tekrar edilecek. Böylece her pilot zamanlı ısınma turunda ve o günkü her iki yarışta da aynı lastikleri kullanmış olacak. Yeni kurallar bu lastiklerle yarışı tamamlayamayan her pilot için yaptırımlar öngörüyor.

 

Sezon Paskalya bayramına denk gelen 23 ve 24 Nisan 2011 hafta sonunda Donington Park’ta (İngiltere) birinci güç testi ile başlayacak. Misano (İtalya), Albacete (İspanya), Nogaro (Fransa), Nürburg (Almanya), Smolensk (Rusya), Most (Çek Cumhuriyeti), Zolder (Belçika) ve Jarama’daki (İspanya) molaların ardından yarış sezonu 8 ve 9 Ekim 2011 günü Le Mans’da (Fransa) sona erecek.

 

MKR Teknoloji Kamyon Yarış Ekibi Sahibi ve Teknik Direktörü Mario Kress “Geçen Takım Şampiyonluğunu, Sürücüler Şampiyonluğunda Markus Bösiger ile ikinciliği ve Markus Oestreich ile dördüncülüğü kazandıktan sonra bu yıl tek bir hedefimiz var – tüm dereceleri kazanmak!” diyor.

 

Bir yarış serisi takvimi, takımla ilgili sonuçlar ve bilgiler, resim galerisine sahip geniş bir hizmet alanı ile birlikte 23/24 Nisan 2011 tarihinden başlayarak www.schaeffler-aftermarket.de/races adresinde kullanıma sunulacak.

 

Schaeffler Automotive Aftermarket LuK “yarış debriyajı” ve hidrolik direksiyon pompası ile FIA ETRC 2011 için optimum güç aktarımı ve hassasiyeti sağlıyor. Geçen yıl olduğu gibi aftermarket uzmanları en son teknolojiler ile yarış çizgisine yer alacak.

 

Normal debriyaj baskı plakaları 2,500 ile 3,000 Nm arasında tork taşıyacak şekilde tasarlanmışken, kamyon yarışları için tasarlanan bir baskı plakası 5,200 ile 5,500 Nm arasında tork transfer edebilmelidir. MKR yarış kamyonlarında kullanılan yarış debriyajı bu değerden de fazla tork taşıyabilen bir baskı plakasına sahiptir - 6,000 Nm torka kadar transfer için tasarlandı. Bunlara ek olarak, MKR kamyonlarının debriyaj diskleri yüksek seviyede sürtünmeye dayanabilecek ve bunun beraberinde oluşan yüksek sıcaklıklara karşı koyabilecek sinterlenmiş debriyaj balatalarına sahip.

 

LuK hidrolik direksiyon pompası yarış sırasında hızlı yön değişiklikleri yaparken bile hassas ve kolay yönlendirme sağlıyor. Bu yarış kamyonları için özel olarak geliştirilen hidrolik direksiyon pompası seri üretim araçlarda kullanılan standart hidrolik direksiyon pompalarına kıyasla yüzde 15 ila 20 arasında daha yüksek akış oranı performansı sunuyor.

******

 

 

 

 

 

 
TÜRK EKİPLER ALMANYA’DA SHELL ECO-MARATHON’DA YARIŞACAKLAR
 
SURİYE TAŞIMALARINDA SON DURUM!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
TÜRK EKİPLER ALMANYA’DA SHELL ECO-MARATHON’DA YARIŞACAKLAR
Royal Dutch Shell’in, sürdürülebilir enerji konusunda bilinç yaratmak ...
Und'nin Suriye ve Ürdün Arasındaki Sınır Kapısı Hakkında Duyurusu
Und’nin üyeleri için yaptığı duyuru şu şekilde;
Baraja uçan otomobil 4 kişiye mezar oldu
Arnavutköy’de içinde 4 kişinin bulunduğu öğrenilen otomobil aşırı hız ...
 
Çukurova Otoshow'un ilk açılışı yapıldı
Adana'da düzenlenen Çukurova Otoshow Fuarı'nın ilk açılışı, Vali İlhan ...
TEMSA'DAN AVENUE EĞİTİMİ
Temsa, Adana Büyükşehir Belediyesi’nde görev yapan Avenue şoförlerine ...
Anadolu Isuzu Turizm Taşımacıları yemeği
Turizm Taşımacıları Derneği üyeleri Anadolu Isuzu’nun düzenlediği öğle ...
 
Vizeler kalktı, iş dünyası Rusya pazarında hedef büyütüyor
Rusya-Türkiye arasında bir aya kadar karşılıklı ziyaretlerde vizelerin ...
MAN'IN FUTBOLDAKİ İDDİASI
Alman futbol ligi Bundesliga takımlarının öncelikli tercihi haline gelen ...
Ulaştırma Bakanı Mehmet Habip Soluk Batman'da
Ulaştırma Bakanı Soluk: Bölünmüş yolla birbirine bağlı il sayısı 70’lere ulaştı
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkattreylertürkiyelkwKamyonsondakikasrctruckşoför