Ford Trucks, dijital araştırmalar ve sosyal dinlemeler sonucu ortaya çıkardığı içgörüyü absürt ve eğlenceli bir yolla ele alan yeni bir kampanya başlattı. “Bizi İzlemeye Devam Edin!” mottosuyla hareket eden ağır ticari araç markası, inşaat seyretmekten kendini alamayan izleyiciler için kurduğu hayali HafriTur firması ile bir film hazırladı.
Filmde halkımızın inşaat seyretmeye bayıldığını fark ederek bu konuda bir şeyler yapılması gerektiğini düşünen HafriTur’un hayali CEO’su İlhan Dolubel, kendisiyle aynı tutkuyu paylaşan insanları bir araya toplama görevini üstlenerek, sahada inşaat avcısı olarak bilinen çalışanlardan gerekli bilgileri not alıp sevenleri sevdikleriyle buluşturmaya başlıyor. Düzenlediği turun festival tadında olduğunu söyleyen İlhan Dolubel, “Ford Trucks ile çalışmak Şampiyonlar Ligi maçı izlemek gibidir” diyerek, Ford Trucks’ın inşaat izleme tutkunlarının gönlünde ayrı bir yeri olduğunu vurguluyor.
Ford Trucks Türkiye’nin, HafriTur’un hikayesini anlattığı video, hem markanın hem de kampanyaya özel yaratılan HafriTur’un sosyal medya sayfalarında paylaşıldı. Ford Trucks Türkiye’den soluksuz yepyeni bir macera izlemek isteyenler buraya tıklayabilirsiniz.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |