GAZ Grup, 6x4 konfigürasyonlu Ural yol araçlarını tanıttı. 6x4 konfigürasyonunda sunulan Ural'ın ilk test araçları COMTRANS/17'de beğeniye sunuldu. Ural yol tipi damper ve Ural çekici modelleri aynı platform üzerinde üretiliyor.
İki çeker yol araçları, Ural Otomotiv Fabrikası'nda üretilen ürün gamına çeşitlilik katmanın yanı sıra yeni pazarlara girmeye yönelik daha fazla fırsat sağlıyor. Günümüzde, Ural'ın daha önce temsilcisi bulunmayan Rusya pazarının yol tipi araç kapasitesi yıllık yaklaşık 20 bin araç seviyesinde. Bu yeni ürün gamının ayrıca ihracat imkanları da oldukça geniş.
Ural yol tipi ürün gamı, ürünlerinde ve ürünlerinin montajlarında sunduğu güvence, ürünlerinin verimliliği ve yakıt ekonomisiyle öne çıkıyor. Bu araçlar modern tasarımlı NEXT kabinlere sahip. NEXT kabinler, ergonomik sürücü koltuğu, yüksek pasif güvenlik seviyesi ve kolay bakım imkanları sunuyor. Kabinler iki farklı versiyona sahip: tek sıralı kabin ve yataklı kabin. İkinci sıra koltuğa sahip kabinler de bazı konfigürasyonlarda beğeniye sunulacak.
Ural damper, yardımcı hizmet sunucuları ve inşaat sahalarının yanı sıra büyük ve küçük endüstriyel işletmelerde kullanılan çok amaçlı bir model. Bu modelin şasesine monte edilebilen bir çok eklenti mevcut. Araçların toplam bağımsız ağırlığı (treyler olmadan) 25 ton seviyesinde. Bu da araçların, halka açık yollarda yük taşımacılığıyla ilgili teknik şartnamelerde bulunan kısıtlamaları aşmadan kullanılabilmesini sağlıyor. Aracın etkin kullanımı ise Yaroslavi Motor Fabrikası tarafından üretilen, 330 hp güç üreten YMZ-536 motoru ve 9 ileri şanzıman tarafından sağlanıyor. Motor, Euro 5 emisyon standartlarının gerekliliklerini de karşılayacak şekilde tasarlanmış.
Ural çekici, yerel ve bölgesel olarak ağır yüklerin taşımacılığına yönelik geliştirilmiş bir model. Adeta yolda giden bir tren olan aracın toplam ağırlığı 44 ton. Bu sayede araç, bu segmentteki araçların kullandığı ortak yol ağında kullanım için teknik şartları karşılayabiliyor. Aracın tasarımı da ayrıca aracın tam yüklü ağırlığı olan 50 tona kadar çalışabilmesine olanak veriyor. Kabinde bir de uyku bölmesi bulunuyor; kabinin yüksekliği, hem sürücü hem de yolcular için konforlu konaklama imkanı sunuyor. Çekici ünitenin kalbinde ise 422 hp güç üreten ve Euro 5 emisyon standartlarını karşılayan YMZ-653 motor ve 16 ileri şanzıman bulunuyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |