Goodyear'ın Avrupa genelinde ServiceLine24h yol yardım hizmetinden yararlanan filo müşterileri, ortalama 120 dakikalık devir süresiyle aksama yaşamadan yollarına devam ederek verimliliklerini artırdılar. Türkiye çıkışlı tüm uzun yol araç şoförler de Goodyear'ın ServiceLine24h yol yardım hizmetinden yararlanabiliyorlar.
Goodyear’ın Avrupa çapında 7 gün 24 saat yol yardım hizmeti sağlayan ServiceLine24h hattı aranarak, 2016 yılında 365 günde, 31 farklı ülkeden yaklaşık 58.000 vaka için yardım çağrısı yapıldı. Yolda gerçekleşen arızaların merkezden uzak bölgelerde olmasına ve Goodyear'ın yardım çağrısı aldığı araç sayısındaki artışa rağmen, Avrupa genelinde 2.000'i aşkın TruckForce servis sağlayıcısı ile arıza süresi ortalama 123 dakika ile sınırlandırıldı.
2015 yılıyla karşılaştırıldığında 2016’da ServiceLine24h yol yardım hizmetlerinin çözüm sağladığı araç sayısı artış gösterdi. Bu artış, Goodyear’ın internet tabanlı filo yönetim programı olan FleetOnlineSolutions'ın daha fazla ticari araca yardım sağlaması anlamına gelmektedir. Halihazırda FleetOnlineSolutions, Avrupa genelinde 350.000'den fazla araca yardım götürmektedir.
Goodyear EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) Bölgesi Ticari Lastikler Servis Geliştirme
Direktörü Nigel Sowerby, “Arızaları giderme süresinin azaltılması müşterilerimizin daha fazla verim alması anlamına geliyor. Goodyear’ın FleetOnlineSolutions programı üzerinden yardım çağrısında bulunan araç sayısında artış olmasına rağmen, 2016 yılında Avrupa genelinde ServiceLine24h yol yardım hizmeti ile çok hızlı dönüş sağladığımız için mutluyuz. Avrupa çapında 2.000'in üzerinde hizmet ortağından oluşan uluslararası hizmet ağı ile nerede ve ne zaman olursa olsun, filolara uzman servis ve destek sağlayan TruckForce, minimuma indirgenmiş arızaları giderme süresinin sağlanmasında kilit rol oynamaktadır” diye konuştu.
Goodyear’ın, GPS ile araçların nerede olduğunu tespit eden ServiceLine24h kapsamında bulunan farklı dillerin yer aldığı kontrol merkezi ve mobil telefon uygulaması sayesinde, en yakın hizmet sağlayıcıdan mümkün olduğunca hızlı bir şekilde yardım getirilmesi sağlanıyor.
ServiceLine24h, TruckForce ve FleetOnlineSolutions, Goodyear'ın Avrupa çapında uyguladığı filo verimliliği hizmet programı olan FleetFirst'ün yapıtaşlarıdır. Goodyear'ın filo lastiklerinin ömrünü uzatmaya yardımcı yeniden diş açma ve kaplama uygulamalarını birleştiren Multiple Life Concept hizmeti de FleetFirst programının diğer önemli bir parçasıdır.
Goodyear Tire & Rubber Şirketi Hakkında:
Goodyear dünyanın en büyük lastik şirketlerinden biridir ve dünyanın çoğu bölgesinde faaliyet göstermektedir. İştirakleri ve ortak girişimleriyle birlikte, Goodyear çoğu uygulamaya yönelik lastikler geliştirmekte, pazarlamakta ve satmaktadır. Bugün için, dünyanın dört bir yanında 66,000 civarında insanı bünyesinde barındıran Goodyear 21 ülkede 48 tesiste faaliyet göstermekte ve ürünlerini dünya çapında tüketicilere sunmaktadır. Şirket, ürünleri ve küresel operasyonları hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.goodyear.com/corporate adresini ziyaret edebilirsiniz.