Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
30 Eylül 2016 Cuma - 15:59

Goodyear Super Fuelmax, IAA’da Görücüye Çıktı!

Goodyear “Super Fuelmax” prototip kamyon lastikleri, 22-29 Eylül tarihlerinde Hannover'de düzenlenen 2016 IAA Ticari Araç Fuarı’nda ilk kez sergilendi.

Goodyear Super Fuelmax, IAA’da Görücüye Çıktı!

Goodyear’ın yeni A sınıfı yakıt verimliliği değerlerine sahip prototip ön ve çeker aks lastikleri, “SUPER FUELMAX”, DAF standında bulunan yüksek yakıt verimliliğine sahip kamyonlarda davetlilerin karşısına çıktı. Fuarda, Goodyear kamyon lastikleri 385/55R22.5 ebadındaki SUPER FUELMAX S ön aks ve 315/70R22.5 ebadındaki SUPER FUELMAX D çeker aks lastikleri, Goodyear FUELMAX serisinin en başarılı yuvarlanma direnci performansına sahip lastikleri olarak sergilendi.
 
Yüksek yakıt verimliliğine sahip prototip lastikler, Goodyear’ın düşük yakıt tüketimi sayesinde filo sahipleri ve yöneticileri için hayati öneme sahip olmasının yanı sıra, 3PMSF (3-Tepeli-Dağ-Kar-Tanesi) kış lastiği işaretlemesine de sahip olması ile dikkat çekiyor. Goodyear Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Ticari Lastikler Pazarlama Direktörü Benjamin Willot; “Goodyear SUPER FUELMAX prototip lastikler, şirketimizin yenilikçi filo çözümleri üretme politikasının bir parçası olarak geliştirildi. Lastik Etiketi uygulaması kapsamında, yalnızca üç performans kriterini göz önünde bulunduruyor. Ancak şirketimiz, yeni bir ürünü piyasaya sürmeden önce 50'den fazla performans kriterine göre ürünü değerlendiriyor. A sınıfı yuvarlanma direnci performansına sahip SUPER FUELMAX lastikleri Goodyear müşterileri için, diğer önemli kriterler açısından da dengeli bir performansa sahip ve özellikle yakıt tasarrufu sağlayan lastikler üretme çabamızın sonucu olarak geliştirildi” dedi.
 
SUPER FUELMAX S ön aks lastiğinin sırt deseninde denenmiş ve güvenilir IntelliMax Kanal Teknolojisi kullanılıyor. Bu teknoloji, lastik izi boyunca yuvarlanma esnasında kapanan su tahliyesi kanalları sayesinde özellikle virajlarda kaymayı engelliyor. Ayrıca, lastik sırtında bulunan dişler birbirlerinin hareket etmesini önlüyor ve sırt yapısını sertleştirerek birbirlerine destek oluyor.
 
SUPER FUELMAX D çeker aks lastiğinin ise sırt blokları yeniden tasarlandı ve blokların sertliği artırıldı. Düşük yuvarlanma direncine sahip sırt bileşenleri sayesinde yüksek yakıt verimliliğine sahip bir yapıya kavuşturuldu. Yeniden tasarlanan lastik yuvarlanma direncini bir kat daha düşürürken, diğer performans kriterlerinde daha dengeli bir performansa sahip oldu. IntelliMax Diş Teknolojisi, merkezi ve yan dişler arasında konumlandırılarak lastiğin sırt yapısı sertleştirildi ve bu sayede lastiğin düşük yuvarlanma direnci, yüksek kilometre performansı ve düzenli aşınma özelliklerine sahip olması sağlandı.
 
Goodyear, lastik etiketi kriterlerine göre A sınıfı yuvarlanma direncine sahip kamyon lastiklerini piyasaya çıkaran ilk lastik üreticisidir. Bu lastik 385/55R22.5 LHT II ebadındaki treyler lastiğidir.
 
Goodyear müşterileri, SUPER FUELMAX ön ve çeker aks prototip lastikleriyle birlikte A sınıfı yuvarlanma direnci etiket değerlerine sahip ön, çeker ve treyler aks lastiklerini kullanmanın keyfini yaşayacak.

 
Türk TIR'ları Yolda Kaldı
 
TEMSA’dan Anadolu Petrol Turizm’e 5 adet Safir Plus VIP
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Türk TIR'ları Yolda Kaldı
Her yıl Türk Tırları tarafından yaklaşık 8.000 ikili taşıma yapılan ayrıca ...
TomTom ve Volvo Trucks İlk Kez Birlikte Çalışıyor
TomTom yenilikçi ve modüler navigasyon yazılımı Navkit’in kamyoncular ...
AGİÇ Ulaştırma Hizmetleri’ne 14 Prestij SX
Eskişehir merkezli AGİÇ Ulaştırma Hizmetleri filosunu Prestij SX ile büyüttü. ...
 
Etis Lojistik’ten Filo Yatırımı
Bu yıl verimliliğe odaklanan Etis Lojistik, yatırımlarına da hız kesmeden ...
TEMSA'dan 25 Prestij
TEMSA’dan Nizip Akgün Petrol Nakliyat’a 25 Temsa Prestij SX Şanlıurfa ...
Citroen, Paris Otomobil Fuarı'na...
Citroën, “Be Different, Feel Good - Farklı Ol, İyi Hisset” sloganı doğrultusunda ...
 
Edirne Belediyesi’ne 50 Adet Isuzu Novociti
Türkiye’de ilk kez 24 saat kesintisiz hizmet vererek bir ilke imza atan ...
Güvenlikte Son Sözü TIRSAN Söyledi
Türkiye’nin ilk ve tek treyler Ar-Ge merkezini kurarak kendi teknolojisini ...
70. Yıl Kutlaması
Bu yıl 70.kurulus yılını kutlayan, üretim tesisi İtalya – Piacenza ‘ da ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncutruckfahrerdikkatsondakikatürkiyesrcbuskamyonum