Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
26 Haziran 2012 Salı - 18:53

Goodyear’dan “Rüya Lastik Seti”

Goodyear’ın Marathon LHS II + ön, LHD II + çekiş ve LHT II römork lastikleri, yeni duyurulan AB Lastik Etiketi kriterlerine göre, uzun yol kamyon lastikleri içinde en iyi lastik serisi olduğu kanıtlandı.

Goodyear’dan “Rüya Lastik Seti”

 

“Tam Not Aldı”

Goodyear, ürettiği Marathon uzun mesafe lastik serisi ile rüya ekip oluşturdu.  Goodyear Marathon lastik serisi aynı zamanda kaygan yol koşullarında kısa fren mesafesi sağlayan ıslak yol tutuşu bakımından da yüksek dereceler elde etti. Bunun yanında yine AB lastik etiketi kriterlerine göre az gürültü emisyonu ile derecelendirmelerden tam not aldı.

Marathon lastiklerinin beş akslı ve 40 ton ağırlığındaki tipik bir kamyonda denenmesi, aracın lastik boyutuna bağlı olarak altı adet ‘A’, iki adet ‘B’ ve dört adet ‘C’ derecelendirmeli lastik ve yakıttan tasarruf sağlayan bir kombinasyonla donatılması anlamına geliyor.

 

Goodyear Marathon LHT II römork lastiği iki boyutta ‘A’ derecelendirmesi elde ederek yalnızca en yüksek derecelendirmeli Goodyear kamyon lastiği olmakla kalmıyor, aynı zamanda dört boyutta ıslak tutuş bakımından ‘C’ derecelendirmesine de hak kazanıyor ve düşük gürültü seviyelerine sahip. Çoğu yarı römorkta kamyon ve römork kombinasyonunun toplam yuvarlanma direncinin %50’sini karşılayan altı adet lastik bulunduğundan, römork lastikleri çok önemli bir yer tutuyor. LHT II’nin ‘C’ ıslak yol tutuş derecelendirmesi, ıslak yollarda düşük derecelendirmeli lastiklere göre daha kısa fren mesafesi anlamına geliyor. Çoğu boyuta ilişkin derecelendirmenin tek bir çubuk ve gürültünün 70 dBA3 seviyelerinde olduğu LHT II’de gürültü emisyonu özellikle düşük.

 

TÜVSÜD Automotive Test Etti

Yakın zamanda duyurulan Goodyear Marathon LHS II + ön ve LHD II + çekiş lastikleri bağımsız test kuruluşu TÜVSÜD Automotive tarafından test edildi ve sonuçlar her iki lastiğin de yuvarlanma direnci bakımından rakiplerinden daha üstün olduğunu gösterdi.  Etiket derecelendirmeleri bakımından, dört LHS II + boyutu hem yakıt tasarrufu hem de ıslak frenleme mesafesi bakımından ‘B’ derecelendirmesini elde etti. Gürültü derecelendirmeleri 70 ile 72 dBA (bir veya iki çubuk) arasında kaldı. LHD II + serisinde, üç boyut yakıt tasarrufu ve ıslak fren mesafesi bakımından ‘C’ derecelendirmesini elde ederken, 73 ve 75 dBA (iki veya üç çubuk) düzeyinde gürültü seviyesi sergiliyorlar – bu lastikler her koşulda mükemmel çekiş sağlayan M+S lastikler olması bu sonuçları daha da başarılı hale getirdi.

 

1 Kasım’dan İtibaren Zorunlu

Lastik etiketleme uygulaması 1 Kasım 2012 tarihinden itibaren AB’de yasal bir zorunluluk haline gelecek. Bu tarihten itibaren, tüm kamyon lastiği kullanıcılarının etiket bilgileri konusunda bilinçlendirilmeleri ve böylece karşılaştırma yapmalarına ve kendi kullanım alanları için en uygun lastikleri seçmelerine imkân tanınması gerekiyor. Goodyear, etiketlemenin operatörlerin kamyonların genel yakıt verimliliği bakımından lastiklerin önemini daha iyi kavramalarını sağlayacağına ve yalnızca sektördeki harcamaları değil, CO2 salınımının da azalmasına yardımcı olacağına inanıyor.

 

 
V1 Challenge’a Tecrübe Damgasını Vurdu
 
Mercedes-Benz’den 105 Teslimat
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
V1 Challenge’a Tecrübe Damgasını Vurdu
Türkiye’nin şehir içinde gerçekleşen tek motorsporları organizasyonu V1 ...
Worldtrucker Artık Türkçe!
Başta sürücüler olmak üzere tüm kamyon sever ve yol tutkunlarını online ...
Allison Transmission, daha iyi bir çevre için CNG’li araçları ile iş başında!
Allison Transmission ve İtalya Verona’nın Iveco Bayi, daha yeşil bir çevre ...
 
Amerika’nın ‘En Saygın’ı Goodyear
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Goodyear, dünyanın en önemli ...
VIP ve CIP YOLCULARINI ISUZU NOVO’LAR TAŞIYACAK
TGS Yer Hizmetleri A.Ş. Atatürk Havalimanı’ndaki VIP ve CIP yolcu taşımacılığı ...
‘Kusursuz Hizmet’e The Loyalty Awards’tan Ödül
2011 yılında “Kusursuza Yolculuk” başlatan OPET’e İngiltere’den ‘En İyi ...
 
Engelli Yasasına 3 yıl Erteleme
Özel Halk Otobüsçüleri Odası başkanları yaptıkları görüşme sonucunda engelli ...
KUKK Toplantısı’nda Mutabakata Varılamadı
Türkiye-Romanya KUKK Toplantısı 19–20 Haziran 2012 tarihlerinde İzmir’de ...
YAĞDAN YARATILAN İLK OTOMOBİL LONDRA’DA SERGİLENDİ
Takımın tarihi 11. Le Mans zaferini kutlamak için Castrol EDGE madeni ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
trucksondakikanewsdikkattreylerşoförtürkiyekamyoncufahrer