Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
10 Ekim 2017 Salı - 09:08

Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nde Müşterilerle Buluştu

IVECO Mersin yetkili satıcısı Kılıçlar Otomotiv ve Gaziantep yetkili satıcısı Üstün İş’in organizasyonları ile Mersin ve Antakya’da gerçekleştirilen faaliyetlerde yeni Stralis çekiciler hedef kitle ile buluştu.

Güneydoğu Anadolu Bölgesi nde Müşterilerle Buluştu

Bir hafta süren tanıtım faaliyetleri boyunca IVECO yetkilileri yeni Stralis’leri hedef kitleye tanıttı. Aynı süre içerisinde de mevcut Stralis kullanıcıları ziyaret edilerek ürün ile ilgili eğitimler verildi. Etkinlikler boyunca mevcut IVECO Stralis kullanıcıları dahil toplam 135 müşteriye ulaşıldı.

YENİ STRALIS: TCO2 ŞAMPİYONU

Toplam Sahip Olma Maliyeti ve Düşük Salınım (TCO2) Şampiyonu Yeni Stralis Türkiye pazarında. Yeni Stralis, tamamen yenilenen aktarma organı, yüksek güvenlik ve verimliliğiyle, lider toplam sahip olma maliyeti ve düşük karbondioksit salınımı ile öne çıkıyor. Iveco tarafından üç versiyon olarak geliştirilen Yeni Stralis, ağır taşımacılık sektörünün tüm ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlıyor.YENİ STRALIS: Yeni Stralis, tehlikeli maddelerin taşınması da dahil  bölgesel ve kısa mesafe taşımacılığa en iyi çözümü sunmak amacıyla tasarlandı. Yeni Stralis’in tasarım aşamasında eşsiz avantajlar sağlayan özel HI-SCR egzoz arıtma sistemi korundu.

YENİ STRALIS XP: Spesifik bir versiyon olan Yeni Stralis XP ise uluslararası uzun mesafe taşımacılık talepleri doğrultusunda geliştirildi. Yeni Stralis XP’de yakıt verimliliği ve maksimum çalışma süresi sağlandı.

YENİ STRALIS NP: Devrimsel Yeni Stralis NP ise, CNG ve LNG ile çalışıyor. Gazla çalışan kamyonda dönüm noktasını başlatan Yeni Stralis NP, gelmiş geçmiş en sürdürülebilir uluslararası taşımacılık kamyonu olarak ön plana çıkıyor. Yeni Stralis NP; güç seviyesi, konfor, vites teknolojisi ve uzun mesafe görevler için yakıt otonomisi sunan tek doğal gazlı kamyon olma özelliğine sahip. Yeni Stralis NP şimdiden otomotiv endüstrisinde önemli bir bilinirliliğe sahip ve Avrupa Gaz Konferansı’nda, “Avrupa Gaz Ödülleri Mükemmellik 2017” kategorisinde “Yılın Projesi” seçildi.

YENİ STRALIS’TE TOPLAM SAHİP OLMA MALİYETİNİ DÜŞÜREN YENİLİKLER

Iveco, Yeni Stralis’in tüm ana teknik alt sistemlerini yeniledi ve geliştirdi. Yeni Stralis, tamamen yeniden tasarlanmış bir aktarma organı, yeni elektrik-elektronik tasarımı, sınıfının en iyi vitesi, arka aks ve arka süspansiyon, son nesil GPS tahminsel fonksiyonları, yakıt ekonomisi ve sürdürülebilirlik için yeni özellikler barındırıyor. Ek olarak Iveco’nun geliştirdiği yeni nesil hizmetler, her model için toplam sahip olma maliyetini düşürmeyi hedefliyor. Bu da Yeni Stralis’in sunduğu özel ve ayırt edici unsurları temsil ediyor.

TÜV SÜD, YENİ STRALIS’İN YAKIT TÜKETİMİNİ DÜŞÜRDÜĞÜNÜ BELGELEDİ

Ünlü Alman teknik sertifikasyon merkezi TÜV SÜD, Yeni Stralis’in yakıt tasarrufu ile ilgili başarısını iki önemli sertifikayla tescilledi.

TÜV SÜD’ün Yeni Stralis için verdiği sertifikalardan ilki ürün odaklı. Burada Yeni Stralis, önceki modeliyle karşılaştırılıyor ve Yeni Stralis’in yüzde 11.2 daha az yakıt tükettiği belgeleniyor.

İkinci sertifika ise yakıt danışma hizmetlerine (TCO2 Akıllı Rapor, TCO2 Tavsiyeler ve TCO2 Sürüş) odaklı ve yakıt tasarrufunda yüzde 8 ile yüzde 10’luk bir gelişmeyi belgeliyor.

TOPLAM SAHİP OLMA MALİYETİ ŞAMPİYONU

Yeni Stralis’in odaklandığı enerji yönetimi her türlü görevde ve her türlü güzergâhta toplam sahip olma maliyetinde belirgin bir düşüş sağlıyor. Yeni motorlar sürtünmeyi azaltmak ve rölantide belli bir süreden sonra motoru kapatarak enerji tasarrufu sağlamak üzere gözden geçiriliyor.

Tek redüksiyonlu arka aks, vites geometrisini geliştiriyor, sürtünmeyi azaltıyor, yakıt tüketimini optimize ediyor. Bu özellikler önceki modelle karşılaştırıldığında yakıt tasarrufunda çift haneli bir gelişme anlamına geliyor.

Yeni Stralis’e toplam sahiplik maliyetini daha da düşürmek için ek özellikler ve hizmetler de ekleniyor.

HI-CRUISE GPS

HI-CRUISE GPS tahminen sürüş sistemi, teknoloji harikası haritalama teknolojisine dayanıyor. Sistem, geo-lokalizasyonla karşılaştırıldığında yol topoğrafyası bilgisiyle hızlanma, yavaşlama ve vites değişikliği konusunda stratejiler geliştirebiliyor. Bu özellik sürücünün işini kolaylaştırarak güvenliğe odaklanmasını sağlıyor ve sürüş konforunu yükseltiyor. Ayrıca sürüş kalitesi fark etmeksizin yakıt tasarrufu sağlıyor.

12 İLERİ HI-TRONIX OTOMATİK VİTES

Yeni Stralis’te kullanılan yeni nesil 12 ileri HI-TRONIX otomatik vites, ZF ile birlikte geliştiriliyor. Kategorisindeki teknolojik ilerlemenin ön saflarında yer alan vites, çarpıcı biçimde dayanıklılığını artırırken maliyetleri de düşürüyor. HI-TRONIX, vites geçiş süresini yüzde 10 azaltarak önceki nesle göre iki kat daha hızlı geçiş gerçekleştiriyor. 1.6 milyon kilometreye kadar dayanıklı, gürültünün 6 desibel azaltılmasıyla gece görevleri için ideal olan, sınıfının en iyi tork-kütle oranına sahip şanzıman aynı zamanda modüler ve servis dostu yapısıyla bakım masraflarını düşürüyor ve kolaylaştırıyor. Ek olarak düşük hızlı operasyonlar için manevra modu (tork çevirici vites gibi çalışma), kaygan yüzeylerde tutuşu artıran “rocking” (sallanma) fonksiyonu ve 4 geri vites ile yeni PTO’ları barındırıyor.

ARKA SÜSPANSİYON YENİDEN TASARLANDI

Verimliliği artırmak ve dayanıklılık adına arka süspansiyon tamamen yeniden tasarlanıyor. Yeni tasarım daha hafif ve performansı koruyor. Hafiflik, 45 kilo daha fazla yükleme kapasitesi anlamına geliyor. Tüm metalik yüzeylerin işleme tabi tutulmasıyla aşınmaya karşı yüksek dayanıklılık sağlanırken bakım masrafları düşürülüyor.

Yeni Stralis ve Yeni Stralis XP’de uygulanan yeni elektrik-elektronik mimarisi teknolojik bir atılımı temsil ediyor ve gelecekteki yeniliklerin önünü açıyor. MUX konseptinin temel alındığı elektronik üniteler iki fiziksel kablo aracılığıyla ortak protokolle iletişim kuruyor.

Stralis’in yeni HI-MUX konsepti, tüm dağıtım ağının ve bazı parçaların baştan tasarlanmasıyla uygulanıyor. Yeni Stralis, modüler mimariye sahip, esneklik ve servis kolaylığı için iki kola ayrılırken, pnömatik, yakıt ve AdBlue 4 düzeni ile entegre ediliyor. HI-MUX, parça sayısı ve birleştirme karmaşıklığını düşürürken spesifik kamyon konfigürasyonları için detaylı bir tasarım çözümü sunuyor.

 
Kapıkule ve Hamzabeyli'de TIR Kuyruğu Oluştu
 
Otomotiv İhracatı 9 Yıl Aradan Sonra Rekora Gidiyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kapıkule ve Hamzabeyli'de TIR Kuyruğu Oluştu
Yurt dışına çıkacak TIR'lar Kapıkule'de 12, Hamzabeyli'de ise 6 kilometre ...
Bu Güzergahlara Dikkat!
53. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu, dolasıyla 10-15 Ekim tarihlerinde ...
Taner Kavkacı, Temot Internatıonal’ın Yönetiminde!
Dünya otomotiv yenileme pazarına yön veren satın alma örgütlerinden TEMOT ...
 
Ünlü Sanaçtı Yaşar: İyi Şoför Değilim, Büyük Kaza Yapmadım
Ünlü sanaçtı Yaşar, şehir içinde araç kullanmayı sevmediğini belirterek, ...
Çocuğunuzu çocuk koltuğundan daha iyi koruyamazsınız
Doğuş Otomotiv’in, kurumsal sorumluluk platformu Trafik Hayattır, trafikte ...
HİDROMEK’ten 1000. Kazıcı Yükleyicisi’ne Ödül
Son 8 yıldır Türkiye kazıcı yükleyici pazar liderliğini sürdüren HİDROMEK, ...
 
Her 100 Hibrit Otomobilden 93'ü Toyota
Türkiye’de hibrit otomobil satışları katlanarak artarken, satılan her ...
Ford Trucks, Avrupa Pazarında Atağa Geçti
Ford Otosan’ın ağır ticari araç markası Ford Trucks, uluslararası pazarlardaki ...
Bakan Arslan: Karayolu Taşımacılığında Bürokrasi Azalacak
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Karayolu Taşıma ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonbus haberler srcşoförtreylerfahrernewsdikkat