Premium lastik üreticisi Hankook, 2016 yılının 3. çeyreğinde dünya genelinde 1.657 trilyon KRW (Güney Kore Wonu) satış ve 297,1 milyar KRW işletme kârı elde ettiğini açıkladı. Hankook, geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla %23 artan satış geliriyle, marka değerini güçlendirmeyi sürdürüyor.
Küresel pazardaki göreceli olarak düşük olan talebe rağmen, ultra yüksek performanslı lastik (UHP) segmenti ve premium orijinal ekipman lastiğindeki pozitif satışlar, başta Avrupa ve Çin pazarları olmak üzere bu mali sonuçların elde edilmesine katkı sağladı. Hankook Lastikleri, değişim pazarınındaki başarısıyla da tutarlı satış sonuçlarını korumayı başardı.
Hankook Lastikleri’nin özellikle süregelen teknolojik liderliği sayesinde şirketin toplam satışlarının %34.2'sini sağlayan ultra yüksek performanslı lastik satışları geliri de tutarlı bir şekilde yükseliş gösterdi. Şirket, ağır vasıta segmentindeki orijinal ekipman tedarik portföyünü daha da genişleterek global pazarda premium bir marka olduğunu kanıtladı. Hankook Lastikleri, Daimler AG ve MAN tedariğinin ardından Avrupa'da Scania için de orijinal ekipman tedarikçisi olduklarını duyurdu.
Hankook Lastikleri 18 Ekim 2016'da açılan yeni Ar-Ge merkezi Hankook Technodome ile inovatif teknolojik liderliğini sergilerken dünya genelinde kullanıcıların çeşitli ihtiyaçlarını karşılamak için çok markalı bir stratejiyle marka portföyünü daha da güçlendirmeyi planlıyor.