Premium lastik üreticisi Hankook, şirketin 2019 yılı ikinci çeyreğine ilişkin mali sonuçlarını açıkladı. Yapılan açıklamada konsolide global satışların 1,74 trilyon KRW (1,33 milyar Euro), faaliyet kârının ise 107,1 milyar KRW (81,8 milyon Euro) olduğu belirtildi.
Hankook Lastikleri’nin global üst düzey teknolojiden ve premium ürün kalitesinden güç alan 18 inç ve üzeri lastikler, otomobil lastiği satışlarının %54,9’unu oluşturdu. Geçen yılın aynı dönemine oranla %2,8 artmış olan bu oran, Hankook’un premium marka imajını güçlendirmektedir.
Otomotiv sektöründeki yavaşlamaya karşın, Hankook Lastikleri premium marka olarak şirketin konumunu güçlendirmeye odaklanıyor. Lastik üreticisi ABD'deki yerini sağlamlaştırırken, Kuzey Amerika'daki faaliyetlerini genişletiyor. Tennessee fabrikası büyük pazarlarda 18 inç ve üzerilastiklerin satışını arttırarak, premium orijinal ekipman lastikler sunarak ve ürünlerinin rekabet gücünü ileriye götürerek premium imajını güçlendiriyor. Hankook Lastikleri ayrıca istikrarlı bir büyüme yapısı sağlamak ve her bölgedeki dağıtım stratejilerini geliştirmek için orijinal ekipman portföyünü de çeşitlendirmeye devam ediyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |