Kasım 2004 ile Nisan 2005 arasında satılan araçlar arasında 52 binden fazla kullanıcıyla yapılan güvenilirlik araştırmasında, araçlarda yaşanan problemler ve karşılaşılan sorunlar inceleniyor. Bu tarihler arasında Hyundai Accent satın alan ve günümüze kadar kullanan araç sahipleri, en az problemi bildirerek Hyundai Accent’in araştırmadan birincilikle ayrılmasını sağladılar. Accent, 100 araç başına sadece 187 adet problem kaydıyla en düşük değeri elde etti ve 2007 yılı sonuçlarına göre tam yüzde 20 oranında başarı artışı sağlayarak birinci sıraya yerleşti. Gelişim gösterilen konular arasında başta motor, klima ve koltuklar ilk sırayı aldı.
Hyundai Motor Amerika Ürün Kalite Direktörü Barry Ratzlaff ödül ile ilgili şunları söyledi: “Kaliteyi öncelikli ilke belirlememiz, tüketicilerimizin bu tip araştırmalarda ürünlerimize gösterdiği güven ile karşılığını veriyor. Tüketici aldığı ve hayatı boyunca kullandığı ürünlerde yüksek kaliteyi hak ediyor. Kalite ve güvenilirlikte elde ettiğimiz bu başarı, uzun dönem kullanım için istenilenlere cevap verdiğimizi gösteriyor”.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |