Hyundai, Ocak 2009’da Türkiye’de 2 bin 478 adet otomobil satışı gerçekleştirerek, geçtiğimiz yılın aynı dönemindeki 1,665 adetlik satışını yüzde 48,8 oranında artırmış oldu. İkinci sıradaki marka ile arasında önemli bir fark yakalayan Hyundai, böylece yılın başında Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobil markası unvanını elde etti.
Hyundai, Ocak 2009’da toplamda 2 bin 706 adet araç satışı gerçekleştirerek de geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre pazar payını ikiye katlayarak yüzde 14’e çıkardı. Hyundai bu başarısını da, yaşanılan ekonomik sıkıntılara rağmen ve diğer markaların aksine kombi olarak adlandırılan hafif ticari araç segmentinde bir ürünü olmadan elde etti.
Tüm dünyayı etkileyen ekonomik krize rağmen Hyundai’nin ihracatları da devam etti. Hyundai, Ocak ayında 1,755 adet araç ihraç ederken bu rakamın 1,086 adedi Matrix ve 669 adedi de Accent modelinden oluştu.
Hyundai yetkilileri, bu yüksek performansın tüm yıl boyunca devam edeceğine inandıklarını ve daralması beklenen toplam pazarda Hyundai’nin satışlarını ve pazar payını artırmayı hedeflediklerini belirttiler.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |