Servis müdürü Bahadır Yediok pandemi başlangıcından beri servislerinde hijyen kurallarına son derece dikkat edildiğini, istisnasız tüm çalışanların maske ile çalıştığını, gelen araçların direksiyon, kapı kulpları dezenfekte edildikden sonra servise alındıklarını ve yine bu şekilde müşterilere iade edildiğini belirtirken şirkete girişlerde hem çalışanların hem de müşterilerin ateşlerinin ölçüldüğünü de ifade etti.
Bahadır Yediok kolonya projesinin servise gelen araç sayısını artırmaktan ziyade sosyal amaçlı bir proje olduğunu ve bu konuda müşterilerden takdir gördüklerini de sözlerine ekledi. IVECO Otomotiv servisinde ayrıca maskesini yenilemek isteyen müşterilere ücretsiz maske de tedarik ediliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |