Yeni Hankook Ventus S1 evo² SUV:
İlk sezonuna muhteşem bir başlangıç
Hankook Ventus S1 evo2’nin yeni SUV modeliyle, premium lastik üreticisinin ultra yüksek performans sınıfındaki bir numaralı ürünü şimdi yüksek performanslı, dinamik spor arazi aracı (SUV) ve spor aktivite araçlarının (SAV) sürücülerinin beğenisi için sunuluyor. Özellikle bu popüler araç kategorisinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanan lastik, sportif dinamik sürüş performansını süspansiyon konforu, düşük yuvarlanma gürültüsü ve sınırlı dönme direnciyle birleştiriyor. Islak kavrayış gibi güvenlik özellikleri de özellikle BMW X5 gibi yüksek performanslı birinci sınıf SUV’lerin taleplerini karşılayacak şekilde ince bir ayardan geçirildi; BMW X5 halihazırda orijinal ekipman olarak bu lastikleri kullanıyor.
"Gute Fahrt" (03/2014 Sayısı) otomobil ticaret dergisinin bağımsız lastik testinde, SUV’ler için mevcut bulunan 235/55 R 17 boyutlarında on yaz lastiği karşılaştırıldı. Yeni Hankook Ventus S1 evo2 SUV uzmanlardan yalnızca satın alma tavsiyesini de içerecek bir şekilde genel anlamdaki en iyi puanı almakla kalmadı, aynı zamanda güvenlikle ilgili ıslak zemin testleri kategorisinde de (ıslak yolda frenleme, ıslak yolda hakimiyet, boylamsal ve konvansiyonel ıslak yolda kayma) en iyi puanı alan tek lastik oldu. Son derece yüksek konfor ve özellikle düşük dönme gürültüsü açısından da bir “pekiyi” kazandı.
Ventus S1 evo2 SUV lastiğinin, çoklu lastik sırtı yarıçapı ve çift katmanlı rayon karkası ile birlikte özellikle incelikle işlenmiş teknolojisi, bütün koşullarda maksimum lastik sırtı teması sağlıyor. Lastik yalnızca inanılmaz ıslak yolda kayma davranışıyla değil, aynı zamanda hem ıslak hem kuru koşullarda mükemmel denge için optimum yol teması ile de hayranlık yaratıyor. Sürüş hakimiyeti ve yüksek hızlarda güvenlik de önemli ölçüde iyileştirilmiş. Dış sırt blokları özel merdiven düzenlemesinde olan ve DTM’den ilhamını alan 3 katmanlı blok tasarımı yolu eşit biçimde kavrayan bir lastik temas alanı sağlıyor, çünkü lastik aşınma durumu iyileşiyor ve böylece lastiğin bütün kullanım ömrü boyunca çok iyi bir çekiş performansını güvenceye alıyor.
Son teknoloji ürünü yüksek kavrayışı stiren-polimer-silika karışımı yalnızca optimize edilmiş bir ıslak zeminde yol kavrayışı sunmakla kalmıyor, aynı zamanda daha yüksek bir çevresel uyumlulukla azaltılmış bir yuvarlanma direnci de sağlıyor. Azaltılan aşınma ve iyileştirilen ısı aşındırması direnci sayesinde, aynı zamanda daha yüksek kilometre performansına ve dolayısıyla lastik ekonomisine katkıda bulunuyor. Yüksek performanslı lastiğin rafine soğutma sistemi aynı zamanda dengeli hakimiyet özellikleri ve genel olarak daha uzun bir kullanım ömrü için ısının daha hızlı giderilmesini sağlıyor. Ventus S1 evo2 SUV Bahar 2014 itibariyle 30 ila 60 serilerinde 17 ile 22 inç arasında 30 boyutta ve 225 ila 315 arasında lastik sırtı genişliklerinde satışa hazır olacak.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |