Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
NEKO
19 Mart 2024 Salı - 10:43

Iveco Group 2028’e Kadar Olan Yeni Stratejik Planını Detaylı Olarak Beyan Etti

Iveco Group, 14 Mart’ta İtalya'nın Torino kentinde düzenlenen Şirketin Sermaye Piyasaları Günü'nde 2028 yılına kadar olan hedeflerini özetleyen yeni bir Stratejik Plan sundu. Kasım 2021'deki ilk Yatırımcı Günü’nden iki yıl sonra bir Sermaye Piyasası Günü düzenleme kararı, grubun yakın zamandaki başarılarından kaynaklandı: 2023'ün sonunda Iveco Group, 2026 için temel belirlediği hedefleri şimdiden yerine getirmiş ve hedeflerinin de ilerisine geçmişti.

Iveco Group 2028’e Kadar Olan Yeni Stratejik Planını Detaylı Olarak Beyan Etti

Iveco Group, 2021'den önceki stratejik planında, endüstriyel faaliyetlerin toplam net gelirlerinin 2026 yılına kadar 16,5 ila 17,5 milyar Euro arasında olmasını hedeflemişti. Grup, 2023 yılı sonunda 15,9 milyar Euro’ya ulaşarak tam olarak yolunda olduğunu kanıtladı. Şirket finansal performansını değerlendirmede önemli kriterlerden olan ve 2026 düzeltilmiş FVÖK marjı %5 ila %6 arasında belirtilmişti. FVÖK’ün 2019'da %3,6’dan olması başarının göstergesi.

Endüstriyel Faaliyetlerden Serbest Nakit Akışı için Iveco Group 2026'da 500 milyon Euro hedeflemişti ve 2023'te önceki hedefin de ötesinde 400 milyon Euro’nun üzerine ulaştı. Bu sonuçlar büyük ölçüde şirketin 36.000'den fazla çalışandan oluşan küresel işgücüne ve 'tek ekip' yaklaşımına atfedilebilir. Iveco Group CEO'su Gerrit Marx konuya ilişkin şunları söyledi: "Değerlerimizden ilki 'alışılmış olanın ötesine geçeriz'. Bu, grubumuzun ruhunu temsil ediyor. Bilinçli bir şekilde sınırları zorlama ve cesurca hareket etme tutkumuzu açıkça yansıtıyor. Verdiğimiz sözleri yerine getirebileceğimizi gösterdik. Bugün kendimizi yeni bir plana, ürün portföyümüzü hızlandırmaya, daha güçlü ve daha çeşitli ortaklıklara ve sürdürülebilirlik yolculuğumuzu hızlandırmaya adıyoruz. Bu taahhütleri yerine getireceğiz çünkü bizim ve beş iş birimimizin önündeki yollar, fırsatlar hem heyecan verici hem sınırsız. Dahası, içerideki olanaklardan yararlanırken, dışarıdaki güçlü fırsatları da keşfetmeye devam edeceğiz."

Gelecekteki büyüme için temel stratejik dayanaklar: Grubun izlediği yol dört temel anlayışla desteklenmektedir: İnovasyon, Mali Disiplin, Ortaklıklar ve Sürdürülebilirlik.

İnovasyon:

Bağımsız bir şirket olarak faaliyet gösteren Iveco Group’un yaptığı yatırımları tamamen desteklemektedir. İnovasyona yönelik 2024'ten 2028'e kadar 5,5 milyar Euro'nun üzerinde yatırım gerçekleşecektir. Şirket, inovasyonu üç temel alanda yönlendirmektedir: Enerji Dönüşümü, Yapay Zekâ ve Yazılım Tanımlı Araçlar ve Otonom Sürüş.

Şirket, Enerji Dönüşümü alanında, 2040 yılına kadar net sıfır karbon emisyonuna ulaşma hedefini bir kez daha teyit etmektedir. Bu hedefe ulaşmada Iveco Group'un yeşil ve sıfır emisyonlu çözümleri içeren çoklu tahrik yaklaşımı önemli bir rol oynamaktadır.

Bunlar, GATE-Yeşil ve Gelişmiş Ulaşım Ekosistemi gibi yenilikçi kullanım başına ödeme iş modelleri ile desteklenecektir.

Yapay Zekâ, veri analizi, makine-insan etkileşimi ve yazılım geliştirme gibi alanlarda önemli ilerlemeler sağlayan Generative AI ile Iveco Group'un müşteri odaklı yeniliklerinin merkezinde yer alıyor. Yapay Zekâ algoritmalarıyla desteklenen Yazılım Tanımlı Araçlar sektörde devrim yaratmaya, araç güncellemelerini basitleştirmeye ve müşteri verimliliğini artırmaya hazırlanıyor. Iveco Group, bu trendlerin zirvesinde kalmak için önümüzdeki yıllarda 500 uzman mühendisten oluşan bir ekip kurmayı planlayarak kendi Yazılım ve Analitik Laboratuvarını açtı. Iveco Group halihazırda Avrupa'da halka açık yollarda Otonom Sürüşü test ediyor. Bu gelişme ve hızlı ticarileştirme için, diğer kamyon OEM'lerinin yanı sıra küresel bir sürücüsüz kamyon teknolojisi sağlayıcısı olan PLUS ile iş birliği esastır. Bu gelişmeler, bugün sürücülere ve filo sahiplerine yüksek düzeyde otomatikleştirilmiş sürücü destek sistemleri sunmaktadır.

Mali Disiplin

Iveco Group nakit yaratma potansiyelini artırmaya ve mümkün olan yerlerde mevsimselliği azaltmaya kararlıdır. Aynı zamanda, maliyet optimizasyonu ve verimliliğe devam eden odaklanma, ürün maliyetlerini daha da düşürecektir. Böylece 2028 yılına kadar 2023'e kıyasla 50 baz puan azaltılması öngörülen yalın bir SG&A yapısını koruyacaktır.

Şirketin önceki operasyonel mükemmellik programı 2019-2026 zaman diliminde 1 milyar Euro tasarruf hedefliyordu. Iveco Group, 2023 yılı sonunda 300 milyon Euro operasyonel verimlilik ve hacim, karışım ve fiyatlandırma açısından 600 milyon Euro daha iyileştirilmiş kârlılık ayırarak hedefine ulaşmıştı.

Yeni planla, 2024'ten başlayarak, şirket 2026'ya kadar 600 milyon Euro ve 2028'e kadar 400 milyon Euro olmak üzere 1 milyar Euro verimlilik taahhüdünde bulunuyor. Bu, ürün karmaşıklığını azaltmayı, en iyi maliyetli ülke tedarikini optimize etmeyi, üretim verimliliğini en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan ayrıntılı bir dizi girişimin uygulanmasıyla gerçekleştirilecektir.

Yatırımlar açısından, önümüzdeki beş yıl için öngörülen 5,5 milyar Euro, yatırım harcamaları ve aktifleştirilmiş Ar-Ge arasında paylaştırılmıştır. Toplam yatırımların %50'sinden fazlası uyumluluk veya mevzuat kısıtlamalarına bağlı değildir, dolayısıyla gerektiğinde pazar dinamiklerine hızlı bir şekilde uyum sağlanmasına olanak tanır. Grup, cazip getiriler sunan yatırımlara öncelik verecek ve disiplinli bir yatırım profili sergileyerek harcamaları optimize etmek için iş birliği fırsatlarını araştırmaya devam edecektir.

Ortaklıklar

Iveco Group'un stratejisi, inovasyonu hızlandırmak için benzer düşünen, çevik kuruluşlarla ortaklık kurmayı içerir. Iveco Group, Avrupa pazarları için hem akülü elektrikli kamyonlar hem de yakıt hücreli elektrikli kamyonlar dahil olmak üzere elektrikli ağır hizmet kamyon çözümleri alanında Hyundai Motor Company ile ortaklığını genişletiyor ve derinleştiriyor. İki şirket, her iki tarafın ileri teknolojilerinden ve varlıklarından yararlanarak sürdürülebilir bir geleceğe geçişi hızlandırmayı amaçlıyor. Eylül 2022'de Hannover'deki IAA Transportation etkinliğinde ilk IVECO eDaily Yakıt Hücreli Elektrikli Aracı tannıttı. Bu tanıtımı Ekim 2023'te Brüksel'deki Busworld'de IVECO BUS E- WAY H2'nin ilk lansmanı izledi. Son olarak, bu yılın şubat ayında iki şirket, Hyundai'nin eLCV platformunu temel alarak Avrupa için IVECO markalı tamamen elektrikli bir hafif ticari araç için bir tedarik anlaşması imzaladıklarını duyurdu.

Başka bir ortaklık konusu ise IVECO ve Ford Otosan'ın ağır ticari araç markası Ford Trucks arasında gelişti. İki firma, 2028/2029'da yürürlüğe girecek yeni yönetmeliklerle uyumlu ağır hizmet kamyonları için ortak bir kabin yapısının geliştirilmesine yönelik iş birliğinin araştırılmasıyla ilgili bir Mutabakat Anlaşması’na imza attı. Bu, kabin içindeki bileşenleri ve sistemleri kapsayan yeni ürün ve teknolojilerin birlikte geliştirilmesinde bir ön adım oldu. Bu gibi ortaklıklar üçlü kazanç sunar: İlgili tüm ortaklar için maliyetleri, harcamaları azaltır. Uyum ve rekabet gücü sağlar. Müşterilere aşırı maliyet yansıtmadan temel araç özelliklerini sunar. Yakın zamanda duyurulan bu ortaklıklar, yatırımlar ve ekonomi üzerinde beklenen olumlu etkileriyle henüz plana yansıtılmamıştır.

Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilirlik Iveco Group için kilit unsurdur. Grubun eylemleri, çalışanları ve daha geniş toplum üzerinde olumlu bir etkiye sahip olacak şekilde tasarlanmıştır.

Şirket sürdürülebilirlik hedeflerinde şimdiden 2026 hedeflerinin çok ilerisine ulaştı. Iveco Group küresel tesislerde %60 su geri dönüşümü hedefini aşarak 2023 sonunda %64'e ulaştı. Geçen yılın sonunda, 2021'de %18,2 olan yönetim pozisyonlarının %24'ü kadınlara aitti ve %23 olarak belirlenen 2026 hedefini şimdiden aştı. Müşteri deneyimindeki Net Tavsiye Skoru 2021'e kıyasla %20 artarak hedefe orijinal plandan üç yıl önce ulaştı. Grup ayrıca işyeri yaralanmalarını azaltma hedeflerine planlanandan çok önce ulaşma yolunda ilerliyor. Bu erken başarılara dayanarak Iveco Group daha da iddialı Sürdürülebilirlik hedefleri belirlemiştir:

- 2026 yılına kadar toplam elektrik tüketiminin %100'ü yenilenebilir kaynaklardan sağlanacaktır. Bu hedefin son tarihi 2030'dan 2026'ya öngörülmüştü.

- Grup, 2026 yılına kadar dünya çapındaki şirket tesislerinde endüstriyel suyun %75'ini geri dönüştürmeyi hedefliyor.

- 2028 yılı için belirlenen yeni cinsiyet eşitliği hedefi, ofis pozisyonlarının %30'unun kadınlar tarafından doldurulmasıdır. IVECO Group bu nedenle, kariyerlerinin her aşamasında tüm kadın çalışanları kapsayacak şekilde kapsamını genişletecek ve yükseltecektir.

Sürdürülebilirlik Iveco Group için kilit bir unsurdur. Grubun eylemleri, çalışanları ve daha geniş toplum üzerinde olumlu bir etkiye sahip olacak şekilde tasarlanmıştır.

 

Şirket, 2026 hedeflerinden çok önce bazı temel sürdürülebilirlik hedeflerine ulaştı. Iveco Group küresel tesislerde %60 su geri dönüşümü hedefini aşarak 2023 sonunda %64'e ulaştı. Geçen yılın sonunda, 2021'de %18,2 olan yönetim pozisyonlarının %24'ü kadınlara aitti ve %23 olarak belirlenen 2026 hedefini şimdiden aştı. Müşteri deneyimindeki Net Tavsiye Skoru 2021'e kıyasla %20 artarak hedefe orijinal plandan üç yıl önce ulaşmıştır. Grup ayrıca işyeri yaralanmalarını azaltma hedeflerine planlanandan çok önce ulaşma yolunda ilerliyor.

 

Bu ilk başarılara dayanarak Iveco Group, aşağıdakiler de dahil olmak üzere daha da iddialı

Sürdürülebilirlik hedefleri belirlemiştir:

 

  • 2026 yılına kadar toplam elektrik tüketiminin %100'ü yenilenebilir kaynaklardan sağlanacaktır.

Bu hedefin son tarihi 2030'dan 2026'ya öngörülmüştür;

  • Grup, 2026 yılına kadar dünya çapındaki şirket tesislerinde endüstriyel suyun %75'ini geri

dönüştürmeyi hedefliyor;

  • Cinsiyet eşitliği için yeni 2028 hedefi, ofis pozisyonlarının %30'unun kadınlar tarafından doldurulmasıdır. Bu nedenle Grup, kariyerlerinin her aşamasındaki tüm kadın çalışanları kapsayacak şekilde kapsamını genişletecek ve yükseltecektir.

Grup ve İş Birimleri için "Sınırsız Yollar"

Iveco Group bugün, Güç Aktarma Organları, Otobüs, Savunma, Kamyon ve Finansal Hizmetler'in bireysel performansları hakkında daha fazla netlik sağlayan, iş birimine göre performans raporlamasının yeni bir yapısını tanıttı. Her birimin kendi performansını, gelecek hedeflerini ve potansiyel avantajlarını yansıtan kendine özgü bir "Sınırsız Yol "u var.

Yangınla Mücadele İş Birimi (MAGIRUS markası altında yeniden gruplandırılmıştır) Iveco Group'un yeni Stratejik İş Planına ve ilgili öngörülen finansallara dahil edilmemiştir. Grubun dün piyasaya duyurduğu gibi, mülkiyetinin benzer durumlarda uzmanlaşmış halka açık bir yatırım grubu olan Mutares'e devri için kesin bir anlaşma imzaladı. Bu, "1864'ten beri kahramanlara hizmet eden" markanın köklü tarihinde yeni bir sayfa açarak, kendine özgü pazarında daha da verimli ve etkin bir şekilde rekabet etmesini sağlıyor.

POWERTRAIN (FPT Endüstriyel marka)

Güç Aktarma Organları İş Birimi, dünya çapında en büyük üç bağımsız motor üreticisinden biridir. Birimin hem İçten Yanmalı Motorlara (ICE) hem de ePowertrain'lere odaklanması, onu alternatif yakıtlara ve elektrifikasyona geçiş için benzersiz bir şekilde konumlandırarak sürdürülebilir ve kârlı bir gelecek sağlar.

Çeşitlendirilmiş bir portföye ve güçlü bir inovasyon kapasitesine sahip olan Güç Aktarma Organları İş Birimi, 2028 yılına kadar 5,5 ila 6 milyar Avro Net Gelire u l a ş m a y ı hedefliyor (önceki hedef 2026 yılına kadar ~5 milyar Avro idi) ve çift haneli karlılığı hedefliyor; bu da Düzeltilmiş FVÖK marjını her yıl yaklaşık 100 baz puan artırarak 2028 yılı sonunda %9,5-10,5'e çıkarmak anlamına geliyor.

OTOBÜS (IVECO BUS ve HEULIEZ markaları)

Otobüs İş Birimi, tüm segmentlerde sunduğu eksiksiz araçlara ve yerel topluluklara güçlü bir şekilde odaklanmaya güvenmektedir. 2024 ve 2028 yılları arasında ileri teknolojiye yapılacak 600 milyon Avroluk yatırım, birimin özellikle sıfır emisyonlu araçlar alanında sektörün ön saflarında yer almasını sağlayacaktır. Otobüs İş Birimi, 2028 yılına kadar 3 ila 3,5 milyar Avro Net Gelire ulaşmayı hedeflemektedir ve 2022 yılına kıyasla kârlılığını neredeyse iki katına çıkararak 2028 yılında %7- 8'e ulaşacak şekilde iş ölçeğini artırmaya ve operasyonları optimize etmeye kararlıdır.

DEFENCE (IDV ve ASTRA markaları)

Iveco Group bünyesinde Savunma, teknolojik yenilik, operasyonel mükemmellik ve stratejik ortaklıkları vurgulayan bağımsız ve kendi kendine yeten bir İş Birimi olarak işlev görmektedir. Güçlü yönleri, belirli müşteri ihtiyaçlarını karşılama kabiliyeti ve uyarlanabilirliğinde yatmaktadır, böylece dünya çapında çok sayıda ülkeyi toplumlarını güvende tutma konusunda sorumlu bir şekilde desteklemeye devam etmektedir.

İş Birimi, bugün 4 milyar Avro'yu aşan sipariş defteriyle desteklenen büyümesini hızlandırıyor. İş Birimi, 2028 yılına kadar 1,2 ila 1,3 milyar Avro Net Gelire ve %12 ila 13 arasında Düzeltilmiş FVÖK marjına ulaşmayı öngörmektedir.

KAMYON (IVECO marka)

Kamyon İş Birimi, Daily ve eDaily ile Hafif Ticari Araç segmentindeki ve tanınmış Eurocargo ile orta hizmet kamyon yelpazesindeki liderliğini güçlendirmeyi ve S-Way ve S-eWay modelleri ile Ağır Hizmet Kamyon segmentindeki marjlarını iyileştirmeyi hedeflemektedir. Teknolojik inovasyon, mali disiplin ve stratejik ortaklıklar başarısını sürdürecektir.

Birim, 2028 yılına kadar yaklaşık %7 Düzeltilmiş FVÖK marjı ile 11,0-11,5 milyar Avro Net Gelire

ulaşmayı hedeflemektedir.

 

FİNANSAL HİZMETLER (IVECO CAPITAL ve GATE markaları)

Finansal Hizmetler İş Birimi, mevcut başarılarını sürdürürken, elektrikli ticari araçların orta-uzun vadeli kullanım başına ödemeli kiralanmasına yönelik %100 e-doğumlu ve dijital yerli platform olan GATE tarafından sağlananlar da dahil olmak üzere yeni, sürdürülebilir mobilite çözümlerine öncülük etmeye odaklanmıştır.

Birim, 2023 yılında 6,9 milyar Avro olan tutsak portföyünü 8 ila 9 milyar Avro arasında büyütmeyi ve 2028

yılına kadar 130 ila 150 milyon Avro aralığında Düzeltilmiş FVÖK elde etmeyi hedeflemektedir.

 

Iveco Group'un 2028 yılı için finansal hedefleri

Iveco Group, İş Birimlerinin bireysel hedefleri doğrultusunda 2028 yılı için iddialı hedefler açıkladı. Bu hedefler Grubun devam eden büyümesine olan bağlılığını ve vaatlerini yerine getirme kabiliyetine olan güvenini yansıtmaktadır.

 

Iveco Group'un 2028 mali hedefleri Endüstriyel Faaliyetler için şöyledir:

  • Net Gelirler yaklaşık 19 milyar Avro;
  • Düzeltilmiş FVÖK marjı %7 ila %8;
  • Serbest Nakit Akışı yaklaşık 0,9 milyar Avro.

Grup düzeyinde

  • Düzeltilmiş Net Gelir yaklaşık 0,9 milyar Avro;
  • Hisse başına 3 €'yu aşan düzeltilmiş seyreltilmiş EPS.

Yukarıda belirtildiği gibi Iveco Group, mülkiyetinin devri için kesin bir anlaşma imzaladığından, gösterilen finansallar Yangınla Mücadele İş Birimi'ni içermemektedir.

Iveco Group Sermaye Piyasaları Günü sunumu ve soru-cevap canlı olarak yayınlanacak (ayrıntılar bu bağlantıda) ve tekrarı kurumsal web sitesinde arşivlenmeye devam edecektir. Sunum ayrıca Grubun www.ivecogroup.com adresindeki web sitesinde, her bölüm yayınlanır yayınlanmaz, Yatırımcılar/Etkinlikler altındaki özel bölümde yayınlanacaktır.

AB-IFRS Dışı Finansal Bilgiler

Iveco Group faaliyetlerini AB-IFRS dışı çeşitli finansal ölçütler kullanarak izlemektedir. Iveco Group yönetimi bu AB-IFRS dışı finansal ölçülerin faaliyet sonuçları ve hedefleri hakkında faydalı ve ilgili bilgiler sağladığına ve okuyucuların Iveco Group'un finansal performansını ve finansal durumunu değerlendirme kabiliyetini artırdığına inanmaktadır. Yönetim bu AB-IFRS dışı ölçütleri operasyonel eğilimleri belirlemek ve gelecekteki harcamalar, kaynak tahsisleri ve diğer operasyonel kararlarla ilgili kararlar almak için kullanmaktadır çünkü bunlar temel faaliyetlerimizle ilgili ek şeffaflık sağlamaktadır. Bu AB-IFRS dışı finansal ölçütlerin AB-IFRS kapsamında standartlaştırılmış bir anlamı yoktur ve diğer şirketler tarafından kullanılan benzer başlıklı ölçütlerle karşılaştırılabilir olmaları olası değildir ve AB-IFRS uyarınca hazırlanan finansal performans ve finansal durum ölçütlerinin yerine geçmeleri amaçlanmamıştır. Iveco Group'un AB-IFRS dışı finansal ölçüleri aşağıdaki gibi tanımlanmıştır:

  • Düzeltilmiş FVÖK: yeniden yapılandırma maliyetleri ve tekrar etmeyen kalemler öncesi FVÖK olarak tanımlanır. Özellikle, tekrar etmeyen kalemler, yönetimin nadir veya ayrı olaylar olarak değerlendirdiği ve devam eden operasyonel faaliyetleri yansıtmayan özel olarak açıklanmış kalemlerdir.
  • Düzeltilmiş Net Kar/(Zarar): Yeniden yapılandırma maliyetleri ve tekrar etmeyen kalemler düşüldükten

sonra vergi sonrası dönem karı/(zararı) olarak tanımlanır.

  • Düzeltilmiş Seyreltilmiş EPS: Iveco Group N.V.'ye atfedilebilen Düzeltilmiş Net Gelir/(Zarar)'ın, Iveco Group hisse bazlı ödeme ödüllerinden kaynaklanan potansiyel Adi Hisseleri dikkate alan, dönem boyunca tedavülde olan Adi Hisselerin ağırlıklı ortalama sayısına bölünmesiyle hesaplanır. Iveco Group düzeltilmiş seyreltilmiş EPS için rehberlik sağladığında, EU-IFRS ölçüsü henüz gerçekleşmemiş ve yıl sonundan önce makul bir kesinlikle tahmin edilmesi zor olan potansiyel olarak önemli kalemleri içereceğinden, Grup hisse başına kazanç bazında rehberlik sağlamamaktadır.
  • Düzeltilmiş Gelir Vergileri: Yeniden yapılandırma giderleri ve tekrar etmeyen kalemler ile tekrar etmeyen vergi giderleri veya faydalarının vergi etkisi düşüldükten sonra kalan gelir vergileri olarak tanımlanır.
  • Düzeltilmiş Efektif Vergi Oranı (Düzeltilmiş EFO): a) düzeltilmiş gelir vergilerinin b) yeniden yapılandırma giderleri ve tek seferlik kalemler düşülmüş gelir vergisi öncesi kara (zarara) bölünmesiyle hesaplanır.
  • Net Nakit (Borç) ve Endüstriyel Faaliyetler Net Nakit (Borç): Net Nakit (Borç), Nakit ve nakit benzerleri, Türev varlıklar ve diğer dönen finansal varlıklar (temel olarak dönen menkul kıymetler, kısa vadeli mevduatlar ve yüksek kredi derecesine sahip karşı taraflara yapılan yatırımlar) ve CNH Industrial'dan finansman faaliyetlerinden ve ticari alacakların satışından kaynaklanan finansal alacaklar düşüldükten sonra toplam Borç artı Türev yükümlülükler olarak tanımlanır.

 

 

 

 
Maxion İnci Jant Grubu, Suyun Değerini Biliyor
 
MNG Kargo’dan Kadın Girişimcilere Özel Destek
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Wielton Türkiye’nin Yetkili Satıcı ve Servis Ağı Oluşturuldu
Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde faaliyetlerine başlayan Polonya merkezli ...
Ford Trucks, Iveco ile Kabin Geliştirme Konusunda Potansiyel Sinerjileri İncelemek Üzere Niyet Mektubu İmzaladı
Ford Trucks ve Iveco, ağır ticari araçlar için yeni bir kabin geliştirme ...
Ford Otosan’dan Kentsel Mobiliteyi Dönüştürecek Global Proje
Sürdürülebilir ulaşım için ekosistem paydaşlarıyla birlikte kapsayıcı, ...
 
Scania’da Görev Değişikliği
Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde Türkiye faaliyetlerini sürdüren Scania, ...
Mercedes-Benz Türk, Yıldız Kızlarının Başarısını Pakodemy ile Destekliyor
Mercedes-Benz Türk, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği ile birlikte sürdürdüğü ...
Komatsu’nun Teknoloji Harikası Akıllı Dozeriyle Verimli Bir Gelecek İnşa Ediliyor!
İş makinalarının yeni çağında ayrıcalıklı hizmetler sunmasıyla dikkat ...
 
TEMSA, Satış Sonrası Hizmetleriyle ‘Her Yolda’ Müşterisinin Yanında
Satış sonrası hizmetler ağını genişleten TEMSA, 2023 yılında Türkiye ile ...
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., ‘Market Of The Year’ Ödüllerini Dörtledi
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., istikrarlı başarısı ile küresel performans ...
Mercedes-Benz Türk, AR-GE Merkezleriyle Küresel Arenada Fark Yaratıyor
Mercedes-Benz Türk’ün Aksaray ve İstanbul’da bulunan AR-GE Merkezleri, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncusrctürkiyenewskamyonum haberler dikkatsondakikabus