Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
17 Temmuz 2018 Salı - 12:03

Kamyon Sürücülüğünün Cazip Hale Getirilmesi İçin Destek Çağrısı

Sürücü eksikliği lojistik endüstrisinde merkezi bir sorun haline geliyor. Dünya bankasının bir araştırmasına göre; Avrupa genelinde kamyon sürücüsü eksikliği var. Bu sayı sadece Almanya'da 45 bin civarında gözüküyor. Avrupa'nın en büyük araç lojistikçilerinden biri olan Hödlmayr, meslek profilinin daha cazip hale getirilmesini talep ederek, tüm iştirakçilere de bu konuya destek çağrısında bulunuyor.

Kamyon Sürücülüğünün Cazip Hale Getirilmesi İçin Destek Çağrısı

Mevcut kamyon sürücülerinin yaş dağılımı, sürücü eksikliğinin önümüzdeki yıllarda da artmaya devam edeceğinin göstergesi olarak kabul ediliyor. Kamyon sürücülerinin üçte 2’si 40 yaşın üzerinde iken, bunların üçte biri 51 ile 60 yaş aralığında bulunuyor. On yıllık bir süreçte ise, 50 yaş ve üzeri sürücülerin çoğu bu iş piyasasında yer alamayacak. “Bu mesleği öğrenmek ve uygulamak için daha fazla insanı ikna etmeyi başaramazsak orta vadede gerçek bir fiyaskoyla karşı karşıya kalacağız” diyen Hödlmayr CEO’su Johannes Hödlmayr, uzun yıllardır sektörde uzman olanlar ve ilgili lokasyonlarda çalışan sürücüler için mesleğin imajını iyileştirmek adına önlemler almak gerektiğini söyledi.

Kamyon sürücüsüne davranış ve yaklaşımlar değiştirilmeli

Kamyon sürücüleri için ekonomik unsurların yanında çok sayıda iyileştirme yapılması mümkün görünüyor. Meslek profilinin itibarı, sürücülere değer verilmesi ve çalışma koşulları bunlardan bazıları… Sürücülerin teslimat esnasında tuvaleti kullanma imkanı bile bulamadan saatlerce bekletilmesinin değerden uzak bir yaklaşım olduğunu belirten Hödlmayr, bu noktada durumu iyileştirmek için hem lojistik şirketlerinde hem de onların müşterilerinde davranış ve yaklaşımları değiştirmenin mümkün olabileceğini vurguladı.

Kamyon sürücülerinin imajı “Yolların pilotları”olmalı

Birkamyon sürücüsünü yardımcı işçi olarak tanımlamanın da çok yanlış olduğunu ifade eden Hödlmayr, özellikle gelecekteki gelişimler açısından anahtar kelimenin teknolojik değişim olduğunu dile getirdi. Sürücüsüz kamyonlarla ilgili beklentinin meslek profilini güçlü şekilde değiştireceğini söyleyen Hödlmayr, “Sadece araç kullanmak yerine yeni görevler günlük iş rutinini belirleyecek. Kamyon sürücülerinin yeni imajını yolların pilotları olarak tanımlamalıyız” dedi.

Araçların ortalama yaşı sektör ortalamasının üzerinde

Sürekli büyüyen, uluslararası çapta faaliyet gösteren bir aile şirketi olarak çalışanlarına, sürekli değişimlerin olduğu bir çağda, acilen ihtiyaç duyulan bu sağlam temeli sunduklarını aktaranHödlmayr Nakliyat ve Ticaret Ltd. Genel Müdürü Hande Çarıkçı, güvenilirlik faktörünün hiçbir zaman bugün olduğu kadar önem kazanmadığını söyledi. Hödlmayr Grubu’nun Avrupa’nın en modern filosuyla da puan topladığını söyleyen Çarıkçı, araçlarının ortalama yaşının 3 ile 7 yıl aralığında olduğunu, sektörün ortalamasının ise 7’nin üzerinde olduğunu ifade etti. Hödlmayr International AG şirketinin filosunun güncel toplam mevcudunun 780 özel taşıyıcı araç olduğunu belirten Çarıkçı, bunun yüzde 99’unun Euro 5, EEV veya Euro 6 kamyonlarından oluştuğunu belirtti.

 
1,000 Trailers Delivered To N&K Spedition In Esbjerg, Denmark
 
Romanya’daki 18 Metre Otobüs İhalesinin Tek Kazananı Karsan Oldu!
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Mehmet turan çelik 19 Temmuz 2018 Perşembe 10:21

Firma yakın geleceği görmüş ve birçok tesbit yapmış. Almanyada calisma şart ve ücretlerinide düşünürsek turkiyeden mis misli iyi olmasina rağmen hala sorunlar var. Gelelim ulkemize bu konuda turkiyenin onde gelen lojistik firmalarini bu konularda ortalikta hic goremiyoruz emek ve alinterine saygisi olmayan dirmalar cok is dusuk uc?t. Yorgunluk ve uykusuzlluktan kaza yapan her arac soforunun sizce katili ve musebbibi kimler.saygi ile

Yorumu oyla      2      1  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kısa Vadeli Dış Borç Stoku Mayısta Artış Gösterdi
Kısa vadeli dış borç stoku, mayıs sonu itibarıyla 123,3 milyar dolar düzeyinde ...
Halkalı İle Kapıkule Arasında Yeni Bir Demiryolu Hattı İnşaa Edilecek
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Halkalı-Kapıkule arasında yeni ...
Tırsan, İlk 1000 İhracatçı Firma Listesinde İlk 100’de Yerini Aldı
Türk treyler sektörünün üretim ve ihracat rekortmeni olan ve Türkiye’nin ...
 
UND'den Avrupa Komisyonu'na ve Türkiye AB Daimi Temsilciliğine Ziyaret
UND tarafından yapılan açıklamada "Sektörümüz önündeki en önemli sorunlardan ...
Havaş Soğutucu Üniteli Aracını Ekipman Filosuna Ekledi
Sektörün öncü şirketlerinden Havaş, Türkiye’de yer hizmetleri alanında ...
TAİDER Üyesi Firmaların Toplam İhracat Hacmi 2,8 Milyar USD Oldu
Türkiye İhracatçılar Meclisi(TİM) tarafından 2017 yıl sonu verilerine ...
 
Iveco IAA Fuarı'nda Düşük Emisyonlu Araçları Tanıtacak
IVECO, ticari araç sektöründeki en önemli uluslararası etkinlik olan ve ...
Volkswagen'in Yeni Yetkili Satıcısı Ve Servisi Doğuş Oto, Gebze'de açıldı
Doğuş Otomotiv çatısı altında yer alan markaların satış ve satış sonrası ...
Volkswagen Ticari Araç’ın Büyük Başarısı
Volkswagen Ticari Araç’tan üretimde önemli bir kilometre taşı: Hannover ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
bussondakikasrcKamyondikkattrucktreylerkamyoncufahrer