Karsan, Brand Finance’in gerçekleştirdiği “TURKEY100-Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasında 44’üncü sıradan 42’inci sıraya yükseldi.
Türk otomotiv sanayiinde 50’inci yılını kutlayan Karsan, dünyanın önder bağımsız marka değerleme ve strateji danışmanlık şirketi Brand Finance’in gerçekleştirdiği “TURKEY100-Türkiyenin En Değerli Markaları” araştırmasında 42’inci sırada yerini aldı. Geçtiğimiz yıl 44’üncü sırada bulunan ve bu yıl iki basamak daha yükselerek 42’inci sıraya yerleşen Karsan, araştırmanın bir parçası olan Marka Gücü analizinde ise “A: Güçlü” olarak konumlandırıldı.
Brand Finance Türkiye’nin 2015 yılı verilerine dayanarak bu yıl dokuzuncusunu hazırladığı araştırmanın sonuçlarını değerlendiren Karsan Pazarlama Genel Müdürü Muzaffer Arpacıoğlu; “Karsan geçtiğimiz yıl elde ettiği 74,7 milyon dolarlık ihracat ile Gümüş Madalya İhracat Başarı Ödülünün sahibi oldu. 2015’te Karsan ayrıca bugüne kadar ulaştığı en yüksek satış hasılatını yakaladı. Bu başarılarımızın uluslararası kurumlar tarafından da takdir görüyor olması bizleri gururlandırıyor” dedi.
Bugün Türkiye’nin en önemli otomotiv sanayi merkezi olan Bursa’nın köklü firmalarından olan Karsan, yarım yüz yıllık tecrübesiyle Türkiye’nin tek bağımsız çok markalı araç üreticisi olarak her zaman daha iyisini yapmak üzere faaliyetlerini sürdürüyor. Karsan, sektördeki tecrübesi, geniş ürün gamı, dünya devleri tarafından onaylanmış üretim kalitesi, nitelikli iş gücü ve bağımsız yapısıyla sektörde her zaman iddiasını sürdüren bir şirket olacak. Faaliyetlerini otomotiv değer zincirinin tüm halkalarına yayan Karsan, bugün sadece üretim odaklı değil, ürün ve hizmet geliştirmeden satış ve satış sonrasına kadar geniş bir yelpazede faaliyet gösteriyor. Belirlediği “Sınırsız Ulaştırma Çözümleri” vizyonu doğrultusunda da yenilikçi, sürdürülebilir, ihtiyaca uygun geniş kapsamlı çözümler sunmayı ve yeni iş fırsatları yaratmayı hedefliyor.
Dünyanın lider bağımsız marka değerlendirme ve strateji danışmanlık firması olan Brand Finance yaklaşık 20 yıldır dünya çapında 20 farklı lokasyonda faaliyet gösteriyor. Merkezi Londra’da bulunan kuruluş her yıl global çapta bütün sektörlerdeki 3.500’ün üzerinde markayı değerlendiriyor.