IC İÇTAŞ açıklamasına göre, toplamda 9 yıl vadeli ve 2.3 milyar ABD doları tutarında olacak proje finansmanı, Cumhuriyet tarihinde ‘greenfield' (sıfırdan hayata geçirilen) bir projeye tek seferde sağlanan en yüksek tutarlı proje finansman kredisi oldu. Finansman kapsamında 29 Ağustos 2013 tarihinde kredi sözleşmesi imzalandı.
Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi’ni gerçekleştirecek olan IC İÇTAŞ – Astaldi konsorsiyumu ICA’nın finansman talebi Garantibank International N.V., T.Garanti Bankası A.Ş., T.Halk Bankası A.Ş., T.İş Bankası A.Ş., T.Vakıflar Bankası T.A.O., T.Ziraat Bankası A.Ş. ve Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.’nin katılımı ile karşılanacak. “Yap, işlet, devret’ modeli ile gerçekleştirilecek projenin işletmesi, yatırım süresi dahil olmak üzere, 10 yıl 2 ay 20 günlük süre ile ICA tarafından üstlenilecek.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |