Yenilenen RX, yeni nesil ES ve LS modelinin başarısına UX’in de beğeniyle karşılanması Lexus satışlarını olumlu etkileyerek tüm bölgelerde yeni bir satış rekoru sağladı. En büyük artış yüzde 25 oranla Çin pazarında gerçekleşirken; Kuzey Amerika pazarı 325 bin adet seviyesine yaklaştı ve Lexus’un en büyük pazarı olmaya devam etti. Lexus’un giderek daha fazla tercih edildiği Avrupa pazarında ise yüzde 14 civarında artış elde edildi. Japonya’da satışlarını yüzde 13 artıran Lexus, Doğu Asya ve Orta Doğu’da da yüzde 8’lik artış sergiledi.
Premium segment hibrit araçlarda lider konumunda olan Lexus, 2019’da 250 bin civarında hibrit araç satışı gerçekleştirdi. 2005 yılında ilk Lexus hibrit modelini sunan premium üretici, o zamandan bu yana ise toplam 1.7 milyon hibriti kullanıcılara teslim etti.
Lexus’un global başarısı Türkiye pazarına da yansıdı. 2019 yılında Türkiye’de yüzde 22 daralan premium segmentte yüzde 50’den fazla büyüyerek önemli bir satış başarısı elde eden Lexus, 85 adetlik satışa imza attı. Bununla birlikte Lexus’un Türkiye’deki hibrit satış oranı ise yüzde 70 olarak gerçekleşti.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |